Audimaaan Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Lurer på dette med forstillings kontroll,er det jævlig viktig å gjøre dette etter at man har senka bilen??:rolleyes: Eller er det ikke så farlig...?Bilen er forøvrig senka 40mm hvis det skulle ha noe å si... Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Så sant du ikke har masse dekk på lager, kan det være anbefallt å ta en kontroll. Feil hjulvinkler fører til feil dekkslitasje og lusne kjøreegenskaper stort sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Her i Stavanger krever Biltilsynet utskrift fra forstillingskontrollen når du skal godkjenne senkesettet, og få nytt vognkort. Men som tidligere nevnt, dekkslitasje er vel det viktigste for folk flest. Kan endre bilens kjøreegenskaper og.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 En må ha firehjulskontroll for å få det godkjent hos biltilsynet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Jeg har ikke kjørt lenge på dekka min nå etter at jeg senket bilen... og begge dekka er helt glatte i innerkant ;) Merka det godt her om dagen når jeg kjørte på veldig svingete vei i regn. Kjørte, og plutselig ligger hele bilen bredt igjennom svingen, bare flaks at det ikke kom noen i mot meg da :rolleyes: Forstillingskontroll er tingen, hehe :D Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 er ikke dyrt.. betalte 700,- hos naf... 900,- på en lokal bilverksted...... biltilsynet krever forstillingskontroll/stilling av lys etter fjør/demper bytte..... bilen blir bedre etter du har hatt kontroll også.. (merket det ganske bra på min 6N Polo..) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audimaaan Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 ok..Ta får jeg vel kansje se å få gjort det da...:op Siter Dag Andresen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Dag Andresen ok..Ta får jeg vel kansje se å få gjort det da...:op eller bare drite i det og i stedet må kjøpe deg 2 nye dekk om noen få måneder! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg