Gå til innhold

hjelpe meg litt?

Ranger emnet

TropicX

Anbefalte innlegg

Får denne til Lørdag: http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=598

og da lurte jeg på hvilke 10" RF Punch elementer som vil yte best på denne forsterkeren! Skal ha 2 stk 10" elementer koblet til denne forsterkeren!

http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=939

2 av de ellerno..?!?!?!?!?!

Mvh.

-TropicX-

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få foreslå en stykk RFD-2110 eller 2112 istedet?

Da kan du fore hver spole med litt i overkant av effekten dem trenger og du vil få en sinnsykt kontrollert og stram lyd :)

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PROSJEKT PASSAT1 '98

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan minne på at alt av RF er kjøpt i USA, untatt det ene 10" elementet! og cd spilleren er 4x50W, ikke 4x40W som det står på den man får kjøpt på bilradiospes.

PROSJEKT PASSAT1 '98

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok kjempegod knall det der, men håper du på sikt vurderer å bytte ut 6x9"erne med ett frontsett av passe kaliber, eventuellt frontsett i tillegg til 6x9'erne :) Du aner ikke hvor mye det har å si med ett godt frontsett før du får prøvd det :)

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zettie

Det blir nok kjempegod knall det der, men håper du på sikt vurderer å bytte ut 6x9"erne med ett frontsett av passe kaliber, eventuellt frontsett i tillegg til 6x9'erne :) Du aner ikke hvor mye det har å si med ett godt frontsett før du får prøvd det :)

Har hørt at frontsett gir mye av lyden ja! At det er det man bør satse på.. Jeg har jo fortsatt det orginalet frontsettet i audien. er vell 4" nederst i dørene, og diskant øverst i dørene forann. Til å være orginalt, så spiller disse kjempe bra da de bare er koblet til cd spilleren! Men er muligt jeg skal bytte ut frontsettet etterhvert! Prøve på fullt RF!

PROSJEKT PASSAT1 '98

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zettie

Du aner ikke hvor mye det har å si med ett godt frontsett før du får prøvd det :)

hørt rykter om det ja! Nå som jeg bare har koblet frontsettet på cd spilleren, å folk som har hørt på det, er ganske overrasket over hva det org frontsettet greier!

Idag fikk jeg Forsterkerene, så håper da at frontsettet kan yte enda mere enn det det greier med spilleren! Hva mener dere?

PROSJEKT PASSAT1 '98

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95

Lenke til kommentar
Del på andre sider