Gå til innhold

Skyline drøm oppe igjen

Ranger emnet

nissan-skyline

Anbefalte innlegg

svar mail?

Have you been SMoKi'N!??!!?

haha... herregud så mye bullshit og ræva norsk har jeg ikke hørt på LENGE!!!

henne søstra di assaa... henne må jo værra rå...... selv om du ikke kjenner henne da...... eller hur?

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke bry deg om tape-r, skyline. han er bare slik :rolleyes:

er du seriøs, og vil dette - så stå på! bra noen setter seg mål.

hvis det ikke er seriøst.. ja, så blir du en av de andre i rekken som har dumma seg ut her.

det å gå til personlig angrep på folk er uansett ikke bra.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan-skyline

kan noen forkare meg hva autosalon er ..sitte me autosalon bladet for autosalon 2004?

masse pene biler ja!!! :)

Nei si det.Er jo du som sitter med bladet.Kanskje det står der eller er linker til hva det er.......

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sitti å lest gjennom hele tråden, fascinerende lesning :) Janteloven er visst fortsatt ikke død. Det kan jo virke som om at dette er sant, søstra er sikkert litt business nisse, og har litt ambisjoner. Hadde sikkert vært litt stolt over å ha en sånn søster jeg og.

Hvis man har lyst til å få godkjent Skyline i div land er det sikkert mere nyttig å kunne litt jus og kunne prate for seg og ha litt $$ enn å vite masse teknisk.

Kan man ikke betale masse $ og dra til Tyskland og prøve å TUV godkjenne en Skyline da? Da får man vel skilter lettere. Håper det blir skilter på Skyline snart så det blir mindre tråder om det :) blir nesten litt engasjert selv her.

Send meg en Skyline og 2 mill da, så skal jeg se om jeg får godkjent bilen :), kan jo søke om å bygge om en primera eller noe til skyline, og ta et lite rammenr bytte eller noe.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mye syting og drømming rundt skyline emnet.

det finnes jo 1stk norsk registrert skyline, Japan Sportsbil Import (JSI) har jo eid denne bilen:

12_s_JPG.jpg

flere bilder finnes på http://www.gatebiltreff.com under bilder > Treff 2003

den er visstnok registrert på motorhistorisk grunnlag.

er det ikke mulig å få presset flere biler igjennom dette smutthullet? hvilken papirmølle JSI folka har gått igjennom for å få denne registrert vet jeg ikke, men hørte også rykter om at den var svinbillig å forsikre.

vet ikke hvor denne bilen har endt opp nå, men den er vertfall solgt.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan-skyline

ps!! henne er halvsøsteren min jeg er fra norge ... født i norge 1986 vist noen lurte på det!!! :)

unasett ,får jeg en skyline så driter jeg i resten så lenge jeg får skilt om henne exportere hit elle ikke!!!

dere trenger &"#(% ikke å klage så forbanna mye og syte.

Nesten 12 år med skolegang, og dette er hva vi får ut av skattepengene?!!

*erge seg*

Btw.. Hadde jeg fått 1 kr for hver skrivefeil nissan-skyline har, så hadde jeg hatt råd til å kjøpe en R34 GT-R, og få skilter på den i Norge.. lol

Men uansett.. Lykke til på import prosjektet.. Om det er sant, så tviler jeg på at det er noe særlig marked for biler som koster mye selv i USA, men, men..

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ja...skal søren meg slutte å betale skatt jeg nå...

Vi kan tvinge de til å være på skolen, men ikke til å lære..

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider