Gå til innhold

Skyline drøm oppe igjen

Ranger emnet

nissan-skyline

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg vet ikke om hva som går ann...får bare med meg at skyline er veldig vansklig å få registrert du!

Ja dere kan klage så mye dere vil på skriften min,og min tale.

Jeg skriver fort og så lenge dere fårstår er vel ikke dette verdens største problem.

Enn hva dere tror eller ikke og om jeg har sagt det elle ikke,så kan jeg gjenta dette:

her er en forklaring om hvem han er:

Navn:Mr.Hiroshi Sato.

Status:president for Yamagin Corporation,Tokyo Japan.

Den største exporter av bruktbiler i Japan.

Han er også Chairman av JUMVEA(Japan used motor vehicle exporters association.An association comprised of legitimate used exporters in Japan that ships quality used vehicles worldwide and that is the only association in the field,accridited by the Ministry of Economy,Trade and Industry of Japan.

er det bevis nok på at jeg snakker sant eller!! uansett så selv om han er der betyr ikke at det blir noe skyline me skilt i Norge,vist det ikke er marked for skyline og andre biler som rx-7 osv...

kan ikke bare noen her på forumet si hav som må til for at skyline skal bli skiltet lovligt.

kan noen gi meg det norske regelverk om hvordan dette skal gjøres? elle hvorfor det ikke lar seg gjøre..

det er viktig info min søster og Mr.sato kan ha bruk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sier meg så ja.

jeg vil nå jaffal se dere det at,jeg vet ikke så mye om registrering og import osv. så du kna si det sånt at for hver gang jeg er på bilforumet så får jeg mer informasjon og lærer mer.

Jeg har faktisk ringt toll.no osv.men når jeg begynner å spørre vet dem for det første ikke va skyline er og fordet andre ikke hva de mener me at de er vansklige å få skilt på.

det samme gjelder biltilsynet,de er like dumme som meg jo.

dere som er her på forumet ser jo ut til å ha godt peiling jaffal noen av dere. har på føelsen at det er ingen som tørr og si noe.

legger vi eks ut 2 mill på å typegodkjenne skyline (elle tvu eller hav det nå er) vil den da også automatisk bli godkjent i alle de andre landene i europa siden norge er nesten med i eu for å si det sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det faktisk er så pass mye dritt i denne tråden vil jeg anbefale deg å sjekke rundt hos biltilsynet og diverse..prøv å få snakket med en som kan noe hos biltilsynet....burde vel funnet ut at det ikke er mange som gidder å komme med så mye fornuftig i denne tråden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta bilen til TUV i Tyskland å godkjen den der så er registrering i norge i boks.. det koster ca 40-50.000,- og tar ca en uke.. nå skal det sies at bilen må møte de kravene de stiller hos TUV men tror det går greit på en Skyline.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: :roll:

"nesten med i eu" lol

Men det stemmer at Tollverket og biltilsynet ikke vet mye om hver bil.

Tror du de har gått en egen skole for å kunne lære hver enkelt bil?

Nei. De bruker tall.

Biltilsynet er det ingen vits i å ringe uansett. Det er Tollverket som driver med registrering av nye biler/ombyggde biler/import biler, osv..

Før du ringer dem, så må du ha alle tallene klare. Vekt, effekt, osv...

Dessuten.. det heter ikke "Toll.no". Toll.no er hjemmesiden til Tollverket. Ikke firmanavnet..

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider