Gå til innhold

Golfen pernsjonert for sommern...

Ranger emnet

ktone

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kim er jo ikke akkurat en barsk kar.... han dreit vel i buksa da de kom mot han...

Faen ta deg at du ikke ringte! er så typisk deg! Slike folk skulle bare blitt grisejult enkelt å greit!! ikkeno milde mor selv om snuten er til stedet! Jeg hadde risikert å bli bura inne på livet om noen hadde gjort slikt med min egen bil. men jævlebn hadde fått payback for full pinne å!!:mad: :mad:

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

Jeg hadde risikert å bli bura inne på livet om noen hadde gjort slikt med min egen bil. men jævlebn hadde fått payback for full pinne å!!:mad: :mad:

Sinnsyk i gjerningsøyeblikket er det noe som heter. :D

Bare å ha 500 bilder av bilen og litt dokumentasjon om hvor mye tid man har brukt og avgifter man har betalt så er det ikke noe problem og bli erklært (bil)gal.... :cool:

BTW: Og hvorfor gidder folk å spørre hvorfor man har med balltre i bilen.... :rolleyes:

Føler med deg iallfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mohaha.. uflax... vettu hvem dem er? fikk du sjekka legget dems eller noe? Hvorfor faen ringte du ikke din stut? Hva faen skal poltiet gjøre?

Jeg kunne bare rulla bortom og meid dem ned med hiacen!

Når og hvor var dette?

Kan du ikke si "hei" når du kommer på msn. Forteller storyen der.

Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

det er i sånne tilfeller luft-pistolen i hanskerommet gjør susen!

Skyter ikke hardt nok til og penetrere huden, men fy faen for noen smerter!!

Enig med deg der. Tror dette er noe jeg skal gå til innkjøp av nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kim er jo ikke akkurat en barsk kar.... han dreit vel i buksa da de kom mot han...

Faen ta deg at du ikke ringte! er så typisk deg! Slike folk skulle bare blitt grisejult enkelt å greit!! ikkeno milde mor selv om snuten er til stedet! Jeg hadde risikert å bli bura inne på livet om noen hadde gjort slikt med min egen bil. men jævlebn hadde fått payback for full pinne å!!:mad: :mad:

Din gjøk. Er ikke den største karn i byen nei, men vakke no sånt sånn skremt av den. Men hadde ikke stort å stille opp med mot dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

men hva har egentlig skjedd med bilen siden du har fått kjøreforbud? kan jo ikke få kjøreforbud pga. en knust rute? har du bilder av hendelsen?

Har ingen bilder desverre. Cammen er ødelagt også...

Man kan jo håpe at han ødela beinet sitt da han sparka inn ruta.

Ruta er nå bytta og de nødvendige delene er bestilt fra tyskland. Var et par dele som ikke fantes nye i Norge.

Noen gode råd for å få opp alt det knuste glasset. Nå er det bare sånt finkorna glass skår som er igjen og det stikker no helt sinnsykt. Fått opp litt, og får håpe at jeg får opp mer med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

veit du om du får igjen for dette på forsikringen hvis du har delkasko?

det er jo så max surt da!! hvis du ikke har en anelse om hvem folka er..

detta var skikkeligs synd, golfen ser veldig fin ut på avatarn.

Håper det ordner seg da.

vemund

Håper ting ordner seg med tiden. Aner ikke sånn 100% hvem de er, men hadde jeg sett de hadde jeg kjent de igjen.

Dessuten tror jeg han ene halter litt nå, jeg ga bånn pine da fyren sparka inn ruta og jeg tror ikke han helt rakk å få ut beinet sitt før jeg bånna gassen.

Takk! den skal bli som på avatarn igjen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider