Gjest Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 bring some babes ppl.. hvis dere etterlyser dem.. kan ikke alle ta med seg ei da.. så kan dere bytte.. en venninge mot en annes vennine? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Å jo ... Essex; Jeg kjører!! :D :D :D :D :D Feel safe :cool: Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 ingangs penger = 1 berte ? :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 hørtes bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xses Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Kanskje muligens jeg kommer innom.. Men damebytte er det ikke no kjangs for altså. Ingen får dama mi! Mats'ern : Grav frem det du vil duh.. Vi kan finne mer på deg også.. Så bærre væint!:cool: :cool: Siter :drive2 '97 Fiat Punto 1,1 55s '96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V x'86 Peugot 309 1,6 x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05 x'96 Honda Civic 1,4is :dj: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by Xses Kanskje muligens jeg kommer innom.. Men damebytte er det ikke no kjangs for altså. Ingen får dama mi! Mats'ern : Grav frem det du vil duh.. Vi kan finne mer på deg også.. Så bærre væint!:cool: :cool: er ikke snakk om dame bytte ingen får min heller !! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by KeLoN Å jo ... Essex; Jeg kjører!! :D :D :D :D :D Feel safe :cool: ja stussa på det: hvem faen setter seg frivillig på med meg nå?? lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Joda, men så lenge bilen går fremover (og det anntar jeg den gjør ...?) så er jeg med :D Spesielt når du lar meg kjøre da! Ikke sant? blah Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by KeLoN Joda, men så lenge bilen går fremover (og det anntar jeg den gjør ...?) så er jeg med :D Spesielt når du lar meg kjøre da! Ikke sant? blah hehe, kjøre 200sx'n?? joda, den er fullt kjørbar så;) men spørs om jeg låner bort bilen, er litt redd for den lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Vegar Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by LilleGud ingangs penger = 1 berte ? :D Jeg tar med ihvertfell ei berte (dama mi) og hu har mange russeveninner.. Er klar for partnerbytte da hu rygga bimmern rett in en taxi foran Rockwood natt til lørdag.... Tar også med X-boxen jeg vant på radio 1 konkurransen på fredag Siter 95`328coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by Bimmer Vegar Jeg tar med ihvertfell ei berte (dama mi) og hu har mange russeveninner.. Er klar for partnerbytte da hu rygga bimmern rett in en taxi foran Rockwood natt til lørdag.... Au! Den var sikkert vond :eek: Essex: Joda! går så fiiint så! Bare å låne bort? Hvilket bil fører bevis? :rolleyes: Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by Bimmer Vegar Jeg tar med ihvertfell ei berte (dama mi) og hu har mange russeveninner.. Er klar for partnerbytte... hepp, *pm* lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Vegar Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by KeLoN Au! Den var sikkert vond :eek: Essex: Joda! går så fiiint så! Bare å låne bort? Hvilket bil fører bevis? :rolleyes: surt når bilen var nylakkert for ca 2mnd siden, men ikke no KAROSSERI SPESIALISTEN på jordal ikke klarer å fixe BILLIG og med KVALITET (han sponser meg med dekk)... Taxi`n sto stille, jeg satt dritings i passasjersetet og så rett fram, det gjorde Trine og når hu rygga:mad: (edru) Siter 95`328coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Vegar Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by Essex hepp, *pm* lol lol lol [/quote Sikkertr hørt det før, men det var synd med bilen din. Jeg som akkurat hadde prøve siiti den og alle greier Siter 95`328coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by Bimmer Vegar Originally posted by Essex hepp, *pm* lol lol lol [/quote Sikkertr hørt det før, men det var synd med bilen din. Jeg som akkurat hadde prøve siiti den og alle greier [/b] hmmm, du stiller på lik linje med Kelon. men du kan sitte på i neste bilen min dah;);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg