Bimmer Vegar Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by LilleGud er ikke snakk om dame bytte ingen får min heller !! er det hu oppblåsbare du mener....................yummy Siter 95`328coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Vegar Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by Essex hmmm, du stiller på lik linje med Kelon. men du kan sitte på i neste bilen min dah;);) kjøp deg bimmer da, så kan du ha på antispinnen fra september til mai:D Siter 95`328coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by Bimmer Vegar er det hu oppblåsbare du mener....................yummy nei ikke den ! ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by Essex hmmm, du stiller på lik linje med Kelon. men du kan sitte på i neste bilen min dah;);) Så du har ikke tenkt å redde den stakkars lille SX'en? Noen tanker om ny bil eller? *host*kremt*Volvo*hark*host* Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Vegar Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by KeLoN Så du har ikke tenkt å redde den stakkars lille SX'en? Noen tanker om ny bil eller? *host*kremt*Volvo*hark*host* BMW PERFORMANCE!!!!!!!!morph Siter 95`328coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Hey! Fest i nabolaget!!? Bor 100m ovenfor Jokern jeg. Hmmmmm... Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Hvis det blir noe rått no, som jeg virkelig håper, så blir det Sunny Gti-R. For den som ikke er klar over det, har den samma motor som 200sx (sr20det) med 220hk originalt, og permanent 4wd. men detta er hvis jeg finner en strøken en, som kan være vanskelig når den er 10 år gammel og garantert brukt som lekebil i alle åra. men vi krysser fingere! da kan du gå å legge deg med bimmer antispinn;) hehe volvo? næh, skakke ha noe gammalt, og de nye er jo latterlig dyre!!! HVIS det ikke blir Gti-R, så blir det en Almera 99mod, som skal senkes, sotes, og sette i et rimelig høytspillende anlegg. Men tanken på Eclipse er oxo nærliggende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Ok. Jo, du har rett om Volvo'ne ... Men en Sunny GTi-R er vel ganske sjelden her i Norge? I hvertfall for salg vel? Kan ikke huske å ha sett noen jeg ... Men du får titte i det nye Bilsport da ... der er det en med 454 bremsa gamp :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by KeLoN Ok. Jo, du har rett om Volvo'ne ... Men en Sunny GTi-R er vel ganske sjelden her i Norge? I hvertfall for salg vel? Kan ikke huske å ha sett noen jeg ... Men du får titte i det nye Bilsport da ... der er det en med 454 bremsa gamp :D blir tyskland isåfall, sverige blir for dyrt... SJELDEN i norge, ja, lagd 200stk av dem i tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by VEPSEN Hey! Fest i nabolaget!!? Bor 100m ovenfor Jokern jeg. Hmmmmm... får ta med deg åshild fjona da !! ;) hehe Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 ikke spora litt av den her tråden?? :D :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by CorradoBoy ikke spora litt av den her tråden?? :D :D det har den ikke... fortsatt festen som diskuteres Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catnip_ Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Kanskje jeg bør komme bare for å dra opp prosenten damer?grinchy Kan jo sitte i en krok og smile pent og blunke jeg :D birthday Catnip_ dama Siter Catnip_ dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by Catnip_ Kanskje jeg bør komme bare for å dra opp prosenten damer?grinchy Kan jo sitte i en krok og smile pent og blunke jeg :D birthday Catnip_ dama Yeah Baby ! drunk Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by Essex Hvis det blir noe rått no, som jeg virkelig håper, så blir det Sunny Gti-R. For den som ikke er klar over det, har den samma motor som 200sx (sr20det) med 220hk originalt, og permanent 4wd. men detta er hvis jeg finner en strøken en, som kan være vanskelig når den er 10 år gammel og garantert brukt som lekebil i alle åra. men vi krysser fingere! da kan du gå å legge deg med bimmer antispinn;) hehe volvo? næh, skakke ha noe gammalt, og de nye er jo latterlig dyre!!! HVIS det ikke blir Gti-R, så blir det en Almera 99mod, som skal senkes, sotes, og sette i et rimelig høytspillende anlegg. Men tanken på Eclipse er oxo nærliggende! ligger 2 stk sunny gti-r tilsalgs på http://www.autodb.no :) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg