KeLoN Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Lars: Drittøft!! *søke* PartyPeople: Kan jo ta følge med Kaja jeg da! (hvis hun skal komme da :P) Går det greit eller? :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by Lars ligger 2 stk sunny gti-r tilsalgs på http://www.autodb.no :) jupp, men takk anyway;) håper først og fremst på kjøp fra tyskland, da disse ligger lavere i pris... men som sagt, ikke sikkert det er så lett å finne en sånn bil strøken nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by KeLoN Lars: Drittøft!! *søke* PartyPeople: Kan jo ta følge med Kaja jeg da! (hvis hun skal komme da :P) Går det greit eller? :D JA ta med Kaja ! ;) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 ta med kaja jah.. og du vepsen.. eller hva du het.. du som bor oppi i skoleveien og kjører 240 ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 ja, ta med Kaja! da vil alle gutta sverme rundt hu, mens jeg kan velge å vrake i de andre;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Hmm ... Det er nok ikke meg ... Heter Sindre jeg (SiNdRe på mIRC) Men jeg skal spørre Kaja neste gang jeg ser hu! Har ikke sett hun på lenge ... Dessuten er det 242 og jeg har ikke fått den enda :rolleyes: Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Og til Essex: Det skal vi nok værra to om!! :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by KeLoN Og til Essex: Det skal vi nok værra to om!! :D hehe, morro:) vi får sikkert organisert noe bra no;);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 hihi. Joda! Vi kan jo diskutere det når du kommer å henter meg/oss ;) :D :D :D :D :D :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 tralalala.. oppfør deredere ellers kaster jeg dere ut :P eller noe .. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by KeLoN hihi. Joda! Vi kan jo diskutere det når du kommer å henter meg/oss ;) :D :D :D :D :D :D om du vil sitte på i en almera 1,5 såh;) men hjem kan dere glømme, da ekke jeg kjørbar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Ikke du kanskje, men som jeg har sagt ørt'n ganger før; Jeg kjører jeg! Drit nå i lappen og alt det der!! ... :o Men det er jo ikke noe morro å komme seg fra lillestrøm og til Oslo da ... Spesielt uten bil :( Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Jeg tenker jeg tar meg en tur!!! er det noen som kan kartlegge hvor menge damer det kommer? Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by KeLoN Ikke du kanskje, men som jeg har sagt ørt'n ganger før; Jeg kjører jeg! Drit nå i lappen og alt det der!! ... :o Men det er jo ikke noe morro å komme seg fra lillestrøm og til Oslo da ... Spesielt uten bil :( fra lillestrøm til oslo???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Mrs Aero, har falt bort du eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg