Rallye Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Noen som veit om det er vanskelig å skaffe ruter nye til 66ht var litt uheldig når jeg skulle ta den ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 http://www.mustangunlimited.com eller http://www.dallasmustang.com. Ikke gidd å kjøp fra Norge engang, med mindre du får en brukt dritbillig. Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 ok masse takk ! var litt bekymret for at det var et hekkan å få tak i :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Det er ikke helt sikkert at du finner vinduer på nettsidene dems, i så fall bør du ringe bort (uansett hvor "ekkelt" det er:) og prate med de. Kjempehyggelige folk som synes det er ekstra koselig å hjelpe folk i Norge med å restaurere gamle Mustanger! :) Har bestilt for nærmere 40.000,- totalt derfra nå uten noen som helst problemer what so ever. Fikk feil en gang, fikk to radiatorer til 200cid sekser i stedenfor 289 V8'er - de sendte to nye gratis og jeg fikk beholde radiatorene til sekserene. :) Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by TomasK Det er ikke helt sikkert at du finner vinduer på nettsidene dems, i så fall bør du ringe bort (uansett hvor "ekkelt" det er:) og prate med de. Kjempehyggelige folk som synes det er ekstra koselig å hjelpe folk i Norge med å restaurere gamle Mustanger! :) Har bestilt for nærmere 40.000,- totalt derfra nå uten noen som helst problemer what so ever. Fikk feil en gang, fikk to radiatorer til 200cid sekser i stedenfor 289 V8'er - de sendte to nye gratis og jeg fikk beholde radiatorene til sekserene. :) det er ikke verst sørvis... :) vet at de har det meste ellers tror ikke at det er en eneste skrue på bilen som du ikke kan få tak i ny :) :) Når jeg skal restaurere min vill jeg den skal være akkurat som ny.. men coustom made :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg