Gå til innhold

Hissig snut

Ranger emnet

Prikken

Anbefalte innlegg

Jadda opplevde en ganske artig ting her forleden.

Hadde vært på fylla og rusla downtown fredrikstad sånn 11 tiden på morra'n, litt skjev i skøyta var jeg og. Ser en politi bil komme opp på siden av meg får et par ganske så kvasse blikk av han ene av dem. Med litt innabords, og da av ren natur kom den en bitte liten sleng kommentar som lød som følger: "Ring meg da vel BOY..." pol10 bilen bråstopper og dem hopper ut og skriker : jeg skal ringe deg jeg vel BOY, og før jeg vet ordet av det ligger jeg der i jern......:rolleyes:

Synes etter min mening at det var vel en ganske drastisk handling mtp det jeg hadde sagt.....Hadde ikke gjort noen ting som helst, bare sa "ring meg da vel boy"

Uansett, slutten på visa var at brodern kom til unsetning og klarte på en eller annen måte å få dem til å si unnskyld.....han hadde visst forklart at jeg hadde hatt samlivsbrudd....lol:D

Pol10 hadde da blitt lang i maska og sluppet meg på flekken:)

Artig opplevelse, hadde jeg sagt "brenn i hælvete" kunne jeg ha skjønt dem...men men lenge leve lovens lange arm.

Så kommer dere utfor pol10 i en eller annen forbindelse så bare si dere har hatt samlivsbrudd og dere er reddet:D

Mvh

Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... De er jo ikke helt med sine fulle fem de fleste av dem.... Men å sjekke dem opp var da vel noe drøyt?! :D :D

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

ring meg. haha. :D

Lurer på hva dem skulle brukt som arrestasjonsgrunnlag ovenfor politi kammeret? ;)

Sexuell tilnærmelse?

Sexpress mot offentlig tjenestemann?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider