RS2 Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 hilsen Kewlar OHM Nitewlkr Me Happy RS2 +++ Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 SKÅL ja! Ta det helt ut idag! Drikk litt for meg også!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Originally posted by NoLimit SKÅL ja! Ta det helt ut idag! Drikk litt for meg også!! :D itte no prob skål :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Skål, ja... Drikker vann i kveld.. Kjøpt litt bremsedeler i dag...:rolleyes: Hygg dere!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 SKÅÅÅÅÅL!! er ferdig allerede jeg da..plutselig dro alle sammen...hva faen skulle jeg gjøre da a? stakk hjem jeg..savne bilforumet :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Skååålll!!! akkuratt kommet hjem.. jævlig kjipt og måtte ut og dytte den siste kneika opp bakken på hjemveien.. men det gikk!! faen og digg det er med en babb fra pølsenilsen etter en kveld på fylla! :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg