Xalibur Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Kompis av meg hadde den bilen. MEGET pen bil, flott stereobygg (men anlegget spilte elendig) var dog også uten turbo når han hadde den... Er kompresjonen senket på denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Mr.X Hadde du ikke kunnet finne ett nick som ikke var så likt mitt?? Pheew.... trodde det var du som var ex opelråner jeg nå Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. X Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Xalibur Kompis av meg hadde den bilen. MEGET pen bil, flott stereobygg (men anlegget spilte elendig) var dog også uten turbo når han hadde den... Er kompresjonen senket på denne bilen? Kjøpte den av gøran malm om eg ikkje husket feil.. spilte drit bra det når en fekk stilt det inn skikkelig, men var litt styr med lydprosseroren ja! Siter Born too cruise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xalibur Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Jepp, Gøran Malm stemmer! Fikk aldri stilt inn anlegget ordentlig, masse dynamostøy osv. Prøvde du noen gang å kjøre bilen med turbo? Husker det ble skiftet bunnpanne, og boret hull for oljesmøring til turbo før han solgte den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by nitewlkr Pheew.... trodde det var du som var ex opelråner jeg nå Har vært det også for ca 13år siden... har hatt Ascona B en gang i tiden og en c.. Så har jeg jo en vectra a til by bil nu da.. ;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by Xalibur Jepp, Gøran Malm stemmer! Fikk aldri stilt inn anlegget ordentlig, masse dynamostøy osv. Prøvde du noen gang å kjøre bilen med turbo? Husker det ble skiftet bunnpanne, og boret hull for oljesmøring til turbo før han solgte den... Det var 0 støy da han deltok i bilstereokonkurransen! Han hadde beste støykritikken i klassen over 250.000kr! Og han hadde aldri kunnskapen for å stille det inn heller..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. X Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by Xalibur Jepp, Gøran Malm stemmer! Fikk aldri stilt inn anlegget ordentlig, masse dynamostøy osv. Prøvde du noen gang å kjøre bilen med turbo? Husker det ble skiftet bunnpanne, og boret hull for oljesmøring til turbo før han solgte den... nope, snakket med div folk bl.a cato som eigde bilen da den var bygd og det var mykje styr med turbo greiene + dyrt so turboen vart liggandes i ei kasse.. Spelte vannvittig klart annlegget.. Rein lyd so F..... Siter Born too cruise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Ja, det hadde nok blitt mye bedre med en C20LET fra begynnelsen av.. Jepp, stereoen var sinnsykt rå!...men så kosta den jo deretter også da...i 98/99.. Den var vel i bilsport i 99.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 hva var så spes med den?... en helt standard calibra med bare mindre rust enn vanlig.... jeg ser væffal ikke hva som er sååååååååå rått med den.. Fortell gjerne.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaultier Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Utseendet både inn- og utvendig! Sinnsykt heftig bilstereo..Playstation' hadde trådløse kontroller, og motoren med turbo! Mr.X: Mener å huske at det var noe rust i bakskjermene eller der i området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. X Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by Gaultier Utseendet både inn- og utvendig! Sinnsykt heftig bilstereo..Playstation' hadde trådløse kontroller, og motoren med turbo! Mr.X: Mener å huske at det var noe rust i bakskjermene eller der i området? Bilen var ekstremt pent bygd.. mange firmaer har tatt epoken med lignande annlegsbyggning etc etter den bilen.... med tanke på korleis det var oppygdd.. jepp.. va komt 2 små prikker på en hjulbue bak.. men elendig skjermene bak på calibraer og vectra 89-93 modellene.. alt ruster i senk nesten:rolleyes: Siter Born too cruise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-CHRiS- Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 spørs hvor den er kjørt og hva folk gjør med den. Min er 91mod uten noe som helst rust. Dame i molde har hatt den i 8 år :) Siter 1991 Opel calibra (Solgt) 1985 Mercedes 190e 2.3 16v 2001 Peugeot 206 (Solgt) 1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) 1991 Toyota Mr2 (Solgt) 1991 Opel calibra (Solgt) 1990 Nissan 200sx s13 (Solgt) 2002 Opel Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Mr. X Per gulbrandsen fixa det.. oki, han kan jo kjøpe en c20let motor.. Det er det absolutt enkleste, xe toppen tåler ingenting, på calibraen her snudde na seg nærmast med en gang! 15 lapper har en jo c20let, 8 lapper eds satsen og da har han 270-280hk reele hk.. ( ER oppgitt til 316-330hk) Nu har det seg nu slik at c20xe toppen og c20let toppen er den samme. ;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. X Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Mr.X Nu har det seg nu slik at c20xe toppen og c20let toppen er den samme. ;) ooops.. Tenkte på coastcast no:rolleyes: , er jo snart ikkje mulig og kjøpe en let med gm topp snart. er vel utbyttet på 99% av motorene.. Er xe toppen og let gm toppen lik?? Må jo vere noken forskjell???? men let toppen er jo heller ikkje kjent for og vere bra heller da:rolleyes: Siter Born too cruise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Begge har samme delenr. begge har veske fylte ventiler.. kan ikke finne noe forskjel..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg