lordbongo Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 faan ere mulig å ha et sånt system? fant meg en strøken granada 1975 mod giha coupe til kun 6000 svkr. men hva trur du den vil koste med norske skilter? jo hele 47000.- dette er jo helt sykt . kan ikke være riktig at dem skal ha ca 41000 i avgifter??? jon p.s bruker denne til å regne ut aviftene her Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Originally posted by lordbongo faan ere mulig å ha et sånt system? fant meg en strøken granada 1975 mod giha coupe til kun 6000 svkr. men hva trur du den vil koste med norske skilter? jo hele 47000.- dette er jo helt sykt . kan ikke være riktig at dem skal ha ca 41000 i avgifter??? Det stemmer nok det, men ta den inn, og ha den uten skilter til 2005, da kan du registrere den gratis.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Du kan jo sammen likne med denne her: http://www.dinside.no/spage/02/calc.shtml?/spage/app/motor_impkalk_frame.html Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 er d ikke billigere å importere den via sverige da?? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Hva er det som er så dyrt med denne bilen? Har den enormt med kubikk eller? Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Du kan også regne ut HER Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Morsom bil er det uansett, en blivende kulturskatt. .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 det er vel den høye vekten, og store synildervolumet som gjør detta utslaget. men jeg syns det er vedlig rart det blei så mye, det er jo en 75mod, og det burde gi et rimelig fett bruksfradrag!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Originally posted by Corvette Det stemmer nok det, men ta den inn, og ha den uten skilter til 2005, da kan du registrere den gratis.. Tenker vi sier 'gratis' jeg... For gratis er det hvertfall ikke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by RaCk er d ikke billigere å importere den via sverige da?? Er ikke billigere,avgiftene er like uansett fra hvilket land du henter bilen... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Jeg kunne sagt: Ford Granada er det nok av i Norge.. men siden jeg er meget redd represalier så holder jeg meg for god til å ikke si noe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by Essex det er vel den høye vekten, og store synildervolumet som gjør detta utslaget. men jeg syns det er vedlig rart det blei så mye, det er jo en 75mod, og det burde gi et rimelig fett bruksfradrag!! Nøyaktig samme fradrag som en 15 år gammel bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Oktober 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by CZT Jeg kunne sagt: Ford Granada er det nok av i Norge.. men siden jeg er meget redd represalier så holder jeg meg for god til å ikke si noe :D ja det er jo det samme som om jeg sier japsebiler er det nok av i Norge.. så hvorfor importere det da :D men siden jeg er meget redd represalier så holder jeg meg for god til å ikke si noe :D :D :D jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg