Gå til innhold

valsing av hjulbuer

Ranger emnet

Udrugn

Anbefalte innlegg

Hjulene mine subber i hjulbuen bak. Hva kan jeg kjøre for å fikse dette? Har fjernet halv kanten som går inn og satt på gule koni. Men det er fortsatt ikke mulig å mer enn en i baksetet. Bilen synker veldig sammen når man setter seg inn, så det er klart at fjærene begynner å bli slitne. Var på bilextra idag å hørte om man kunne skaffe fjærer som var beregnet på såkalt "tungt lastede biler" til min Mitsubishi Lancer. Det var ikke mulig. Et senkesett ville heller ikke hjelpe meg stort mente mannen bak kassa. Noen som har no tips? Veit noen om valsing av hjulbuer? Evt pris? har hørt at det kan være ca 6000. Noe som jeg synes er altfor mye å koste på denna bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar. Jeg søkte å fant endel andre tråder. Jeg har noe rust i den ene hjulbuen, vil dette sette en stopper? Har tenkt å gjøre en jobb der, men valsing bør skje snarest, begynner å bli lite gummi nå! Kommer nok til å la noen profesjonelle gjøre jobben, er ikke så fingernem selv. Noen som veit om firmaer som driver med dette i Østfold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit om en i mysen som har verksted i hærland, han tok bilen for en kompis av meg for ett par uker siden. Det kosta han 1000 kr for valsing av hjulbuene bak og bytting av fjærer rundt hele bilen. Ikke dårlig pris det, bra gjort var det oxo. Ta kontakt med meg du byggern så ska du få nummert hans.

hilsen asgeir

`09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :)

`91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres)

`08 Ford Kuga 4x4 (solgt)

`07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt)

`91 Volvo 240 stv (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider