Gå til innhold

Ulykke natt til 17mai

Ranger emnet

CrZyWiz

Anbefalte innlegg

Jeg er (var) fra et sted som ligger ca 5 mil fra Senja. Og vi hadde et uttrykk som sa "Senja-bil" - det var biler som var litt sånn med Harry-styling og Harry-lakk.

Nå er det over ti år siden jeg flyttet til Østlandet, men det første som slo meg når jeg så reportasjen i TF var: SENJABIL....

Kommer man fra en øy så........

:D

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forsikringene er dessverre sure på BMW. Det er som folk sier her, BMW gir en enestående kjøreglede, som jeg personlig mener at ingen andre i samme klasse kan oppnå. Jeg er selv 18år, og kjører en E39, 528i. Kjører ikke som en idiot av den grunn, men jeg elsker BMW. Dessverre blir jeg sett på av forsikringen som enda en av disse som ligger på utsiden av veibanen, etter å ha ligget på sperra noen km. Er helt enig at egenandelen burde vært høyere når det er påvisst uaksom kjøring. Kjør pent gutta, pass på lappen..

-Rich-

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope, det er kameraten min.. er en 523 d... skal selges foressten... 229'

Jeg stod i vaskehallen på Statoil da du var der her for noen dager siden... har en mørk blå, på 18"BBS RX2...

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som alle andre. Jobber mye og har en bra betalt jobb. Jeg mente det jeg skrev som "523 det" Har lenge hatt lyst på slik bil, men nå hadde jeg råd og da kjøpte jeg.. Er vel ikke noe å krangle om? Er snakk om prioritering.

-Rich-

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Richie85

Jeg jobber som alle andre. Jobber mye og har en bra betalt jobb. Jeg mente det jeg skrev som "523 det" Har lenge hatt lyst på slik bil, men nå hadde jeg råd og da kjøpte jeg.. Er vel ikke noe å krangle om? Er snakk om prioritering.

-Rich-

Okei! :)

Svin! ;)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider