stugaard Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Det skal jeg. Bare lørdag da.. Og du? Siter LØP OG KJØP!!: ;) http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1117736886191?finnkode=5568071&sid=3aZoJGlp7886185&pos=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Mercedes er også en bil som tar opp noen % på kræsjstatistikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by stugaard Det skal jeg. Bare lørdag da.. Og du? drar opp lørdag selv.. når tid hadde du tenkt å kjøre? kunne dratt en e36 cab minicolonne..hehe Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by E30-Cab Faen til folk, liker ikke sånne som krasjer sånn... Blir dyrere forsikring for oss andre da... Må slutte med sånn.. PS: Skiltet skal ikke flyttes på BMW, det er en grunn til at det ikke er plassert i fangeren!! makan, syns BMW gutta er så sære, alle BMWr skal være blåe eller svarte med 18" felger. Alle bimmerne på veien har jo det, det er jo gørrkjedelig. Skiltflyttingen er vel ok den, ikke akkurat noe jeg hadde giddi å begynt på, men det ser jo litt sportslig ut. En heldig sjel kan vel kjøpe bakluka og baklyktene på den bilen der nå kanskje. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 At den bilen kræsja var nok guds vilje..hehe.. med den lakken der fortjente den faen ikke anna.. går en MB 190 her med omtrent slik lakk.. bare at den er blå og sølv.. men like jævlig den å.. men dumt for statistikken uansett slike ting.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stugaard Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Jeg har ikke tenkt å være der noe senere enn 09-10.. Men jeg drar fra Jessheim. Sover der natt til lørdag.. Du kjører jo forbi der uansett? Så vi kan jo sikkert møtes å kjøre "tog". Bare moro det! Siter LØP OG KJØP!!: ;) http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1117736886191?finnkode=5568071&sid=3aZoJGlp7886185&pos=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article228328.ece enda en.. er ulykke nedi gata her nå .. forundrer meg ikke om det er en bmw Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 hvor mange mil er det til vålerbanen fra oslo? jeg må skaffe meg et 18" dekk.. punkterte igår..stress Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RD 350 Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by CrZyWiz Huff,nå skjedde det her også. En bekjent kjørte av veien natta til 17 mai,trolig med sjåfør på bilen. Kan ikke folk slutte å knuse BMW'er så vi slipper den syke forsikringa? :D Men det gikk bra da med begge. http://www.folkebladet.no/-/27?sak=1046073 så bilen for 10 dager siden hel og fin.. Den var ut å cruiset på Finnsnes... kjiipe saker! Siter Da er det blitt ny bil: Audi cab med 5cyl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 folk med bmw kan jo ikke kjøre bil. dem tror at alt og alle skal fløtte seg for dem når de kommer på veien pga sin nye status-maskin... ser jo hvordan det ender.. er vel 4-6 ungdomer med bmw som mista livet i vinter.. bl.a han drittungen imellom drammen og utover mot vikersund han som dro med seg en varebil. Til og med den gamle breislædd vinneren på gatebil med den ultrastygge blå bmw'en gikk jo skeis på veien... huff å huff Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by Tape-R folk med bmw kan jo ikke kjøre bil. dem tror at alt og alle skal fløtte seg for dem når de kommer på veien pga sin nye status-maskin.../B] Nja, det er nok nærmere sannheten at BMW gir ufattelig kjøreglede, og er en forførerisk liten frøken som trives med høy fart og mye G-krefter. Alle BMW'ene jeg noen gang har kjørt har gitt meg den følelsen; og det er ikke uten grunn at det mest sannsynlig blir en BMW på meg neste gang en handler bil. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by Tape-R folk med bmw kan jo ikke kjøre bil. dem tror at alt og alle skal fløtte seg for dem når de kommer på veien pga sin nye status-maskin... ser jo hvordan det ender.. er vel 4-6 ungdomer med bmw som mista livet i vinter.. bl.a han drittungen imellom drammen og utover mot vikersund han som dro med seg en varebil. Til og med den gamle breislædd vinneren på gatebil med den ultrastygge blå bmw'en gikk jo skeis på veien... huff å huff hvilken ultrastygg bmw? Din bil er jo ikke akkurat vakker heller Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by BMW-328 hvilken ultrastygg bmw? Din bil er jo ikke akkurat vakker heller Hehe... Bilforumet hvor alle er så glad i hverandre... :D :rolleyes: -- Anyways, en tanke med at mange BMW'er kjører ut i løpet av vinteren kan jo være at det sitter n00bs bak rattet med null til liten erfaring med bakhjulstrekk på ellers veldig glatte veier... Og man har jo mennesker som ikke klarer å forstå at det går fort galt når 1500kg bestemmer seg for å gå i motsatt retning av det man originalt ville... ;) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Ja. er jo også veeeeldig få 18åringer som har kunnskaper om dette. Alle 18åringer er verdensmestere.. Kjørte selv som en tulling og har sona mine straffer for det:) Tar det litt mer med ro nå ja og heller flesker til på banen.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Går vel ann å begrense forsikringsutbetalingen ved bevis om uforsvarlig kjøring? Det burde brukes oftere, slik at de allerede høye forsikringspremiene ikke stiger enda mer når idioter grisekjører og krasjer. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg