Gå til innhold

Breisladd mens polti så på

Ranger emnet

tikay

Anbefalte innlegg

En rar opplevelse her en dag... Jeg la Granaden brei ut av en rundkjøring og akkurat når jeg kom sidelengs ut av rundkjøringen sto det en politibil på vei inn.. Det utroligste var at den bare stoppet opp, kikket litt og kjørte videre!!! Dette var meget merkelig spør du meg, men var veldig letta da... Fikk roa ned hjertet etterpå...

-Granada 2,3 84

*Camry 2.0 GLI

*93 Corolla XLI Styling E

*81 Volvo 244

*88 Honda CIVIC Sport

Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tikay

En rar opplevelse her en dag... Jeg la Granaden brei ut av en rundkjøring og akkurat når jeg kom sidelengs ut av rundkjøringen sto det en politibil på vei inn.. Det utroligste var at den bare stoppet opp, kikket litt og kjørte videre!!! Dette var meget merkelig spør du meg, men var veldig letta da... Fikk roa ned hjertet etterpå...

det banker alltid litt mer når sånt skjer ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så rart som da jeg sto og snudde en bilhenger. Trekkvogna var en '83 saab 900i, (lov til å dra 1000kg), og oppå hengeren sto en 1450 kg nissan laurel. Hengeren veier 580 kg i seg selv.

Der sto snuten og ventet på at jeg fikk flyttet meg så de kunne kjøre videre. De brydde seg ikke.

Hadde den rundkjøringa vært full av folk, biler, barnevogner, bestemødre og annet rask, hadde de garantert gjort noe. Helt meningsløst å forfølge noe sånt hvis det ikke er til fare for noen. Bare en ungdom som lekte seg litt. Det finnes nok en del snut som bruker fornuften også.

-Granada 2,3 84

*Camry 2.0 GLI

*93 Corolla XLI Styling E

*81 Volvo 244

*88 Honda CIVIC Sport

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lå bredt i en rundkjøring på tørr asfalt (Granada 2.8) så blårøyken stod. rett borti gata stoppet jeg for å fylle bensin. da kom det en sivilpurk og parkerte bak meg. han fortalte meg at dette "ikke var måten å kjøre på". jeg stilte meg selvfølgelig undrende til hans påstand... det endte med at jeg "fikk ta det til etterretning"... dust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lå bredt i en rundkjøring på tørr asfalt (Granada 2.8) så blårøyken stod. rett borti gata stoppet jeg for å fylle bensin. da kom det en sivilpurk og parkerte bak meg. han fortalte meg at dette "ikke var måten å kjøre på". jeg stilte meg selvfølgelig undrende til hans påstand... det endte med at jeg "fikk ta det til etterretning"... dust!

Den "dusten" tok i deg med silkehansker, noe han slett ikke behøvde å gjøre, så kanskje du burde ta hans råd til etterretning.

En annen gang er det ikke sikkert at det er han som er på jobb. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i rundkjøringen utenfor Esso vestkanten... Kom fra Håkonsvern og inn til mot Esso... Jeg har tendens til å alltid bli tatt, har en del bøter, deriblant bot for å ha 7stk i bilen, kjørt uten skilt foran, 3 fartsbøter, 3 park bøter. Skulle gått an å skrevet det som avdrag på skatten: )

Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faen meg gullhår i ræva når du ikke blir tatt under slike omstendigheter.... Den var du heldig med....

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på Mo I Rana 1.mai... der ble det fort stille fra dekkene når snuten kom...:) men senere på dagen på hjem-overturen klarte jeg å prestere å KJØRE forbi sivilsnuten i ca 110km/t med min VOLVO 240 og pr.skilt... med en gang jeg kom framfor snuten den la de seg i ræva på meg å fulgte meg et langt stykke før de satte på blålysene... Huff ass...

d var ikke artig... men jeg klarte å prate meg vekk... snuten sa at "du hadde vell litt for STOR fart i stad"??? jeg svarte med at jeg måtte hjem til mamma å spise middag, HEHEHEHE, jeg kom ikke på noe annet.......

:cool:

jeg hadde en passasjer også på... noe som vistnok ikke va lov??? snuten sa at han måtte GÅ hjem... men jeg sa vi var på vei hjem så jeg skulle kjøre rett hjem men han som satt på...

SNAKK OM FLAKS...... ehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble stoppet i min Bmw siden de antok at jeg skulle legge meg bredt på en parkeringsplass 200m lengre borti veien.. noe som faktisk var tilfellet...men det trengte jeg jo ikke og fortelle dem.. så jeg sa at jeg ikke skulle det men bare kjøre en tur.. og da pesa de med at jeg kjørte uten mål og mening..

De truet med bot på 500,- for det.. så de jeg møtte måtte nok hatt hemorider langt oppover endetarmen mens dine hadde snuska litt i bevisskapet på stasjonen tror jeg :P

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekte meg litt utenfor skolen min med 240en, kjørte litt fram og tilbake, og la gummispor rundt hele svingen (lang, slakk sving) på tørr asfalt, så var det noen som ringte å klagde, og hun så at det var jeg som kjørte, og hun ba meg snakke med polit jævern, så jeg tok opp tlfen (ikke at det har noe å si det må jo tross alt være 2 politi folk til stedet før de kan gjøre noe med det), så jeg bare sa at jeg kjørte rolig og pent, så sa de bare at det ikke var måten å kjøre på osv osv... men heldigvis så ikke politet det.. :) Nå har jeg 2 *dumme* ting på 'recorden' til polititet, det er det ene og den andre var pga. støy midt på natten (tror de skjønte det var meg) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider