Ole-H Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Noen som har prøvd disse effektrørsettene? Blir det veldig mye mere lyd så det bare høres dumt ut, eller går det fint ann og kjøre med? Og åssen blir det på EU kontrollen... kommer man igjennom med disse? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 jeg kom igjennom eu kontroll med det på min Golf 2 1.8i. Gikk ikke igjennom første gangen pga masse annet og for mye bråk med en remus bakpotte. Satte på org gti 16v bakpotta så gikk den rett igjennom! Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 spørst hvem som godkjenner bilen...... blir det innhandlet en dritt bil så tror jeg ikke jeg skal slite med å få den eu-godkjent ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg