Gå til innhold

Deler selges!!

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet det er mange tråder om salg av deler... :D

Jeg fikk en 245 (en demontert en) 16 mai... det som ikke var demontert var understellet.... volvoen var en 88mod som har stått en stund (ca ett og et halvt år)...

så jeg selger div understells deler..... den hadde el spedo-bakaksling å b230k motor (bare blokka med innmat) og aut-kasse (fikk høre kassen hadde problemer med giringen)

noen som er interessert i noe?? har også div andre deler til volvo... (har et lastebil-lass med deler)

trenger du noe hør om jeg ikke har det...

er det noen som vet hvordan utvekslingen på akslingen er, der har vært opprinnelig en vare, men omgjort til stv... er det samme utveksling som på min 244 81mod med b21-motor???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Vomaz

Ja, jeg vet det er mange tråder om salg av deler... :D

Jeg fikk en 245 (en demontert en) 16 mai... det som ikke var demontert var understellet.... volvoen var en 88mod som har stått en stund (ca ett og et halvt år)...

så jeg selger div understells deler..... den hadde el spedo-bakaksling å b230k motor (bare blokka med innmat) og aut-kasse (fikk høre kassen hadde problemer med giringen)

noen som er interessert i noe?? har også div andre deler til volvo... (har et lastebil-lass med deler)

trenger du noe hør om jeg ikke har det...

er det noen som vet hvordan utvekslingen på akslingen er, der har vært opprinnelig en vare, men omgjort til stv... er det samme utveksling som på min 244 81mod med b21-motor???

bakaksel og el. speedo er jeg intr. i.

jeg trenger også 2 x el bensinpumper til 960 motoren, samt 960 bunnpanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

bakaksel og el. speedo er jeg intr. i.

jeg trenger også 2 x el bensinpumper til 960 motoren, samt 960 bunnpanne.

jeg har bare bakakslingen liggende med føler for el. speedo... men kan sikkert skaffe el. speedo viss det er ønskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Da har du kanskje dørtrekk til meg? Og innertak? Til 242 altså..

dørtrekkene ble solgt med dørene for en tid tilbake...:(

innertak... hmm?? tja det har jeg liggende, men 242'n har vært "russe" bil så taket er delvis lakket svart med billiglakk, så...

er det forskjell på tak fra 242 og 244??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liste over noen av delene jeg har liggende:

- skjermer fra 242 77mod/240 mod??

- dører fra 245 88mod (bare skallet, uten ruter, sveiv osv...)

- bakaksling fra 242 og 245 (med el.føler for speedo)

- autkasse (fra 88mod)

- interiør??

- lykter fra 242 77mod

- panser/bakluke fra 242 77mod

- sidebakrute til 245 (de aller bakerste)

- støtfanger 77mod

++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en b230k blokk (mangler topp, manifoilene, og gasser) den var kjørt ca 200000km, men er en slik motor å skryte av?? har jo en nylig overhallet b21a i bilen nå, men er det verdt bensinforbruket å skaffe delene til b230'n og sette den inn i bilen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet det er stygt å ødelegge en volvo spes en 242, men den måtte på dompen, pga var skyldig avgift osv så for å slippe det måtte den på dompen:(

men her er 242'n som noen av delene kommer fra..

savner den 242'n:( skulle heller ha betalt avgifta å beholdt den.....

men her er no noen bilder av den...

http://www.vomaz4life.tk/

vil gjerne høre deres mening. ps. filmene er ikke opprative...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

skamme seg!!

Når får du sjekket etter bulker?

tror foresten eb b230k bruker mindre bensin enn en b21a

Jeg skammer mg veldig... kan sjekke bakluken på fredag å gi svar på søndag... (har ikke nett hjemme)

menne er det verdt pengene å sette sammen b230'n, for jeg må ha ny topp med manifoilene osv.... tror jeg sparer pengene å handler en glt volvo heller fra sverige om en stund.....

menne hva syns dere om "vomazen" på siden??? den er SKØY å spinne med:D 75hk på ca 300kg, er satt volvo bakaksling nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider