Gå til innhold

Deler selges!!

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

går fint å ta bare skiver å kalipere.. Men når du først har hele fjærbeinet løst så kan du jo sette på lavere fjærer..

Kan jo ikke koste så mye å få sammen den 230k`n din?

Har manifoil og 230k forgasser liggendes..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

går fint å ta bare skiver å kalipere.. Men når du først har hele fjærbeinet løst så kan du jo sette på lavere fjærer..

klart kommer det lavere fjærer når jeg har det av...

jah, hvor mye skal du ha for delene???:)

men det er no et stykke med frakt...:( ser du bor i jessheim...

menne er toppen å gassern intakt?? er veldig interessert:D

det var aut kasse på b230'n så lurte jeg på om jeg kan sette kassen fra b21'n på?? jeg må vel bytte svinghjul osv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye skal du ha for delene?????:)

har jo en søster i jessheim som jeg kan få lagt delene hos så henter jeg de når jeg stikker innom ho i sommer når jeg drar nedover:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vomaz

hvor mye skal du ha for delene?????:)

har jo en søster i jessheim som jeg kan få lagt delene hos så henter jeg de når jeg stikker innom ho i sommer når jeg drar nedover:D

Er ikke helt sikker på pris. 200 for manifoil og 400 for forgasser?

Gasser`n er komplett med alle vakum slanger osv. Luftfilterboks kan medfølge.

Automatkassa fra 230`n passer på b21, men som du selv sier så må du bytte svinghjul.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

Automatkassa fra 230`n passer på b21, men som du selv sier så må du bytte svinghjul.

tenkte å sette manuellkassen fra b21n, pga det var aut-kasse på b230'n... vil ikke ha aut :D men det går sikkert helt greit...

jeg må bare snakke litt med gamlingen, han har siste ord i saken....:(

men er det noe som må tilpasses når jeg bytter motoren, (tenker på ledninger, slanger osv...) vet festene er lik....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vomaz

tenkte å sette manuellkassen fra b21n, pga det var aut-kasse på b230'n... vil ikke ha aut :D men det går sikkert helt greit...

jeg må bare snakke litt med gamlingen, han har siste ord i saken....:(

men er det noe som må tilpasses når jeg bytter motoren, (tenker på ledninger, slanger osv...) vet festene er lik....:)

husk å få med tenningsstyringsboksen som sitter bak den svarte filten foran beina til passasjer.. ellers vil du nok ikke komme så langt ;)

har for øvrig massevis av volvodeler å selge jeg å. ikke 242

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...

synd at du leker med volvo på den måten... men de er jo de eneste bilene som holder... :D

info om bilen?? hvilken motor?? årsmod? ser det er en 244 så jeg tipper på at det er en mellom 79-83mod utifra bildene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nox

husk å få med tenningsstyringsboksen som sitter bak den svarte filten foran beina til passasjer.. ellers vil du nok ikke komme så langt ;)

har for øvrig massevis av volvodeler å selge jeg å. ikke 242

hmm?? er det mulig å gjøre tenningen om til stifter istede for elektronisk...??? går det ann å bytte bare fordeleren for å få det til?? pga b230'n var egentlig ribbet for deler... fordeleren var det men bare metallet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider