jettamaster Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 kva koster det for ein ny frontrute? klarte å lage nokre massive sprekker i ruta når eg skulle ta den ut ikveld! har tenkt å ta den på forsikring men da må ruta stå på bilen vist den skal gjelde. eg må ha ny rute snarast mulig. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 spør g60turbo her på forumet.. han ordner ny Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 jeg var en tur hos riis bilglass for å høre hva dem skulle ha for å skifte frontruta i G3'en min, havnet på litt over 4 lapper (jeg har ikke rute forsikring) men han kunne gi meg en pris på 2500,- til slutt, så tror jeg skal skaffe meg ruteforsikring istedenfor, da er det snakk om 1000,- i egenandel. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 sendte ein mail til hurtigruta carglass og dei skulle har 1300kr for ein ny ruta. og egenandelen på forsikringa er 1500kr. hmm. eg trur eg går for forsikringa. eller IKKJE Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 betalte 2000 i egenandel hos riis bilglass for noen få måneder siden....... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 ser at prisen varierer noe veldig, bare selve ruta kostet 1800,- også kommer arbeid, lim og moms i tillegg.. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 snoka som vanlig på hoggærn jeg..fant ei strøken rute! 150 kr! :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 lettere når de er festet med pakninger ja, men G3'en har limt rute :( Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg