Bilmann Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Har selv sett de ta brekksladd på vintern. Det værste jeg har sett de gjøre, er å kjøre mot envegskjøring med sivilbil. Hadde bussen kommet imot, hadde det ikke vært plass til å møtes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by Dr_S De leker tøffe med rød beret :) I tillegg til det så må vi også ta oss av forskjellige saker som har med militæret og soldater å gjøre... Vi holder vakt, henter soldater, dirigerer trafikk++++++++ Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by Primera.GT måtte purken gå i streik hehe:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by rfPolo så det ikke selv, men kjørte feil vei i rundkjøring under forfølgelse av mc og klarte ikke svingen og pløyde rett inn i rundkjøringen:rolleyes: hm.. kanskje derfor politiet advarte årets russ ang. overnatting i rundkjøringer :D Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Jeg så purken kjøre ned en 15åring på moped for at han ikke ville stoppe! Kjørte rett i bakhjulet på mopeden slik at stakkaren falt! Politimannen nektet for det etterpå! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 jepp... samma skjedde i skien her for et halvt år siden.. en på moped som ikke ville stoppe.. så de kjørte i han.... Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
////AMG power Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Kjøre enveikjørte gater. Bruke blått lys(sirener) for å ungå trafikk og rødt lys. og det har jeg sett flere ganger når jeg står ved lyskrysset på stovner nær politistasjon. Dem slår på blått lys kjører forbi lyskrysset og slår av igjen:mad: Siter 2x W210 Mercedes E220 CDI 1x S 210 Mercedes E220 CDI 1x W211 Mercedes E270 CDI 1x E36 BMW 316i 1,8 122hk www.BMWguiden.no www.Mercefreaken.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by awt Tenkte jeg skulle lage en tråd om lovbrudd dere har sett politiet gjøre. Her er min liste: . - Ikke bruke sikkerhetsbelte. Noen som har flere ting? Politiet er ikke pålagt å kjøre med bilbelte. Har opplevd at politiet bare skar inn rett foran meg ut av en rundkjøring Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by Tape-R jeg følger som regel etter snut. har liggi flere ganger i 110-130 etter dem i 80-90 sone, selv om dem er uten blålys Du vet.. de kan faktisk ta deg på gjennomsnittsmåling selv om du ligger bak, så lenge avstanden minsker... står i UP forskriftene. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesvik Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 har sett at de ikke bruker blinklys noen ganger og en gang så jeg at de skrudde på blålys og kjørte over et lyskryss på rødt lys for så og kjøre inn på en bensinstasjon på andre siden av krysset og stoppe der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by awt Tenkte jeg skulle lage en tråd om lovbrudd dere har sett politiet gjøre. Her er min liste: - Snakke i mobil uten handsfree. - Ikke bruke sikkerhetsbelte. - Kjøre med park + tåkelys, når det var mørkt. - Ligge langt over 80 i 60 sone, uten utrykning (følgte etter opp til 80 for å se hva de hadde, men vågte ikke mer). - Ikke bruke blinklys. Noen som har flere ting? Dette temaet er bare å legge bort ;) Er ikke noe vits å bruke tid på død fisk. Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg