RS2-GTi Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Jeg skal handle 70 eller 68mm ladehjul. Noen som har peil hvor det er billigst, eller kanskje noen har liggende ??? Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 polo classic har sikkert noe liggende.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Har ikke noe kontaktinfo liggende til han ... Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by RS2-GTi Har ikke noe kontaktinfo liggende til han ... bare å søke på brukernavnet her det.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Har ikke på lager akkurat nå, akkurat solgt 2. Skal bestille noen fra Tyskland i nærmeste fremtid og ha på lager. Klarer ikke helt å holde følge med etterspørselen enda. Når det er noe som blir spurt en del etter, tar jeg det inn etterhvert, og da er det ingen som spør lenger :D Men ladehjul skal jeg nok ha noen på hyllen etterhvert. Kommer bare til å har 68 og 65 mm inne Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thojen Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Er ett av disse hjulene sendt til meg? :) Har skaffa veiv nå, blir ut med motor i juni en gang.. Siter Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by thojen Er ett av disse hjulene sendt til meg? :) Har skaffa veiv nå, blir ut med motor i juni en gang.. Har nok muligens sendt et av de sammen med chip og fpr den veien ja Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg