Gå til innhold

Informasjon om A80.......

Ranger emnet

Lysfjord

Anbefalte innlegg

Noen som kan gi meg litt info om disse bilene. ;)

Evt. linker til egne bilder av bilene deres og interiør + annen tenkelig informasjon om disse bilene.

Vurder å kjøpe meg en A80 skjønner dere.

Kan være litt greit å vite hva enn skal se etter da. :rolleyes:

Takker så masse på forhond.

MVH

Thor!

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forskjellen er forgasser og insprøytning?

S = Forgasser og E = Insprøytning.??

Vet ikke hvor meget jeg kan få for ca. 25 000 kroner, men har en 1,8 S jeg skal ringe på idag. De jeg har snakket med sier det er gode biler og ingen form for problemer med 1,8 S.

Men nå er jeg dum som ett brød når det kommer til Audi, men jeg tar jo seff. alle råd med stor takk!

MVH

Thor!

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på de få Audiene som ligger på Autodb. Fant 1992 mod. 2.0E til 25 000,- grei pris, men så var km. stand. på 299 000km.

Er ikke det litt langt da. Bilen var eid av ei dame som hadde brukt den til trygdebil!!

Jeg syns ihvertfall det høres fryktelig mye ut.

MVH

Thor!

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.

Jeg ringer ihvertfall på denne 1,8 S for å høre litt. Det skal bare være en A-B bil, mens jeg er i militæret. Og denne er allerede senket med noen ok felger. så får vi se hva hvor det bringer henn.

Takker og tar gjerne imot mer info om noen har.

Skal også ringe på en Jetta. Men har litt lyst på Audi egentlig.

Blir bare så forvirra :D

MVH

Thor!

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv 94" 2.0s og den går helt greit.. motor er gått 220'000 og går som en klokke fremdeles.. men noen racer er det ikke da, men helt greit til mitt bruk :)

94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;)

7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal kjøpe så bør du ta en titt på drivakselmansjettene som har lett for å sprekke, den ene min har det..

Men ellers er det innmari gode biler.. Veldig fornøyd enn så lenge med min, selv om jeg ikke har hatt den så lenge..:)

-92 Audi 90 2,0E

x-86 Ford Sierra 2,0 L (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri jeg kommer til å kjøpe noe annet enn audi, men skal ikke ha noe med mindre enn 2,2 Liter. 5'er er tingen, evt. nyere 1,8TQ. Har hatt 2 audi'er, litt småplukk er det, men sinnsykt gode biler å kjøre. :D :D :D

Men som Quattro Comp. sier: Kjøp en med Quattro... da har du noe å leke deg med om vinteren, pluss at du kommer deg frem uansett...

Se signatur for link til bilder.

Mvh

Strålende førnøyd Coupe Quattro eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by snerhus

Får du ein "klonkelyd" når du svingar...?

Lurer på om drivakselen min også er gåen.. :(

Jeg har en bitteliten klonkelyd når jeg har stort rattutslag (ved parkering og kjøring i lav hastighet på trange steder) Vurderer å sende den på forstillings kontroll i løpet av sommeren.

-93 Audi 80 2.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider