Gå til innhold

COlt COncept

Ranger emnet

Glacius

Anbefalte innlegg

Hey guys after 3 days of hard work this is what i have made...

its my Colt Tune..i will have 2 more versions comming up..new BG and and special version i have brushed the skirt and the lip from scratch..inhanced the arches and partly brused the cooler and the pipes from teh cooler shinier 8) im sorry for the dark pic..but i will have an outdoor version soon i kinda rushed it at the end.cus my finals didt get approved so i must do it again :( but i will PROMISe i will pay more attention to the details on the next version.cheers :D hope u like it cya Glacius

Original

colt-orginal.jpg

My Tuned version

colt-tune-by-glacius--1024.jpg

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ZeIn

Hey guys after 3 days of hard work this is what i have made...

its my Colt Tune..i will have 2 more versions comming up..new BG and and special version i have brushed the skirt and the lip from scratch..inhanced the arches and partly brused the cooler and the pipes from teh cooler shinier 8) im sorry for the dark pic..but i will have an outdoor version soon i kinda rushed it at the end.cus my finals didt get approved so i must do it again :( but i will PROMISe i will pay more attention to the details on the next version.cheers :D hope u like it cya Glacius

Original

colt-orginal.jpg

My Tuned version

colt-tune-by-glacius--1024.jpg

jaja jeg sier det samme hvordan i !"#¤%&/ får du det till jaja det er helt sykt det programme du bruker er vert fall ikke photoshp men men jaja det der må du lære meg

Nissan 200sx er litt for undervurdert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [V_A_T_O]

oki im sorry if i wrote in noregen but in hell this is the best thred iv seen in months your a pro man you must learn me thats i cant eaven but a word on it but i ask you PLS learn me;);)

Gjør ingenting at du skriver på norsk siden Zein er Norsk.. Han bare skriver på engelsk sånn at han kan kopiere og lime inn på andre utenlandske sider sånn som digimods.. Men Zein er utrolig dyktig! Sinnsykt bra!

[x] 2000 Topkart Yamaha 100

1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC

[x] 1987 Fiat Croma Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja COPY paste med tekst j er LATTD :D j alt er laget i Photoshop D :D hehee ikke no 3D her i gaarden

takk alle sammen...men denne versjonen er veldig @slurvete@ av mg ..j gjorde dn kl 5 i morges ferdig...men det kommer en NY versjon some er MYE lysere saa dere faar se aLLE detailjene osm j har lagt til ..takk for de positive kommentaren :) regn med [ se en

ny versjon i morgen tidlig ..denne modden har j faktisk kun bruk 3 dager paa..litt sykt ..men det er sant,.ca 9 timer daged..:D s[ den er veldig rusha..men er ikk hell forn0yd men det er fordi j er saa pirkete hehe ..takke ingjen alle .glad dere likte den..gjir meg mere lyst til aa lage mere..ses

Zein AKA Glacius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bøyer meg i støvet...det e rheelt enormt.

Hvordan i svarte #/(%=%(/=%=(" får du det til ??

jeg har ikke sjaaaaaaaaans i havet å få til detaljer eller å gjøre NOE av det du får til....

tutorial NÅ !

hvordan har du blitt så sykt dyktig ? ikke minst: hva har du brukt for å lære deg photoshop så bra?

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra arbeid Zein! husk alle sammen øvelse gjør mester, det er vel Zein beviset på.

Zein du er et naturtalent, det er ingen tvil om det. Husker noen av de "mindre pene" moddene du lagde for bare litt under et år siden;)

Det at du har klart å bli så god på så kort tid er faktisk litt utrolig mener nå jeg:D all creds til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå shit folks:( takk alle sammen..j setter STOR pris på alt dette:)

j skal forte meg med hjemmesiden min så j får ut de tutrialsene ;)

j skal starte på en ny versjon nå ..den skal stå ute så det blir litt mere arbeid hehe...

og ja øvelse gjør meste..j har Ps biler i 9 måneder nå..men ¨så mye som j øvd meg ..kan man nesten si 1.5 år hahh

og som mister T sier hehe j må skjerpe meg litt..det har ikke vært mye skole nei :rolleyes: hehe takk igjen alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider