[V_A_T_O] Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Jaja det er ikke så mye men men jeg har heller ikke gjort så mye men men kansje dere synes denn er bra. Siter Nissan 200sx er litt for undervurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 hei! drit fet modd...likte den veldig godt :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 jupp..enig.. fet.. litt kjipt at man må ned med taket hver gang man ska inn og ut men.. hey.. kult er det da!! hehe du har grepet på PS hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[V_A_T_O] Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 hey thanks folkens det var kjekt å høre at folk likte det hehe men men dere er adda til kontakter av meg det er altid kjekt å følge med på hva folk jeg vil bli kjent med holder på med Siter Nissan 200sx er litt for undervurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[V_A_T_O] Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by The cowboy jupp..enig.. fet.. litt kjipt at man må ned med taket hver gang man ska inn og ut men.. hey.. kult er det da!! hehe du har grepet på PS hvertfall :) hey man siden du er med i amcar klubben så ta å legg inn et bilde av en amcar så kan jeg prøve å gjøre noe fett med den å seffølgelig til alle som liker å se biler bli til beist av et lite program bbare kom med bilder å orginale sonn at vi alle kan modde;) Siter Nissan 200sx er litt for undervurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg