Gå til innhold

Clean bakluke på Passat 35i

Ranger emnet

[kj]

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp her nå... er ikke lenge igjen til jeg skal lakkere - og lurte derfor på om noen av dere photoshopgudene kunne ta seg det lille bryet med og sparkle igjen skiltplassen på en eller fler av disse bilene??

Jeg skal som sakt snart lakkere bilen og funderer på om jeg skal sveise bakluken, og flytte ned skiltet - eller la være..??

379715_38_full.jpg

Uten%20navn2.bmp

VW-003050%2520BAKFANGER.jpg

den siste her er dissey sin ;)

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

Trenger litt hjelp her nå... er ikke lenge igjen til jeg skal lakkere - og lurte derfor på om noen av dere photoshopgudene kunne ta seg det lille bryet med og sparkle igjen skiltplassen på en eller fler av disse bilene??

Jeg skal som sakt snart lakkere bilen og funderer på om jeg skal sveise bakluken, og flytte ned skiltet - eller la være..??

379715_38_full.jpg

Uten%20navn2.bmp

VW-003050%2520BAKFANGER.jpg

den siste her er dissey sin ;)

har noen bilder av biler hvor dette er gjort på hybern.. jeg syns det var pent.. den øverste mørke grønne var foresten seriøst nICE!! jeg må nesten skaffe meg en liten spoiler..

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheheh *ler* plass til litt av en loff inni der ja ;) kunne du giddi og tatt deg bryet med og lage clean luke på bilen til dissey - den lysegrønne - og evnt bare lakkere den svarte plasten bak...?? usikker på hva jeg skal gjøre...

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

tjaaa.... synes nå det ser litt spes ut jeg da... sleng ut noen bilder a vemund - sa ikke du at du hadde noen på hyber'n ;)

jag er hjemme i øyer.. uansett her har du et bilde dette er jo ikke sveisa men jeg syns det var fin fint og syns helt klart du ska gjøre noe med bakluka når du først ska lakke den..

er jo så stygt med den svarte plast driten..

har lyst på ny bak luke jeg med spoiler på.. da kunne jeg jo eventuelt gjort no sprell jeg å :D

vemund

See3005%2520(194).jpg ja glemte bilde.. men HER er det i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det et jo helt klart jævlig nice på stv.. ikke noe og tvile på ... men synes det blir litt rart på sedan... ?? tror jeg nok bare lakkerer den også lakkere rundt baklyktene... men skulle likt og sett dette på bilen til dissey da...

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider