Gå til innhold

Speedometer

Ranger emnet

aleks104

Anbefalte innlegg

Hvis du skal koble ut speedometeret drar du bare ut det stikket som sitter bak på klokka... Da står det.. No harme done!!;)

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal koble ut speedometeret drar du bare ut det stikket som sitter bak på klokka... Da står det.. No harme done!!
da stopper jo teller og selve speedometeret. På min er det bare telleren som ikkje går. Alt annet virker. Sjef

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun telleren som ikke går hos deg hvis du drar ut stikket???? Hvis det er tilfelle, noen som vet hvordan det kan skje på min og?? Hørtes jævlig praktisk ut

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stikker, stikket... En annen måte å si en kontakt på... Ikke verre enn det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbotrondsen

Off topic: Er det du som har den 324td med endel hk?

Bare lurte, det var min bror som snakka om a det var en 324td som gikk her i landet en plass, med 200hk..

Går her ute, på Seim. Helt STRØKEN bmw, forøvrig helt lik min utvendig :D

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er etterhvert ikkje så langt fra 100% den heller. Nye bremser fremme og to små bobler nede på dørene så har vi den...

Hvordan har han fått 200hk ut av den motoren?? En chip gir ikke mer enn 25 og en liten microturbo som de som er orginale har vel en viss begrensning den og...?? Noen som vet?

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider