Gå til innhold

Bug Run - hvem skal ?

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

Prøver med dette å evt få samlet folk som skal til Bug Run i Mantorp 11 12 og 13 juni.

 

Dette er virkelig noe av det største som skjer innenfor Volkswagen treff. masse banekjøring, testing av bil på benk. og masse festing.

 

Ideen var å få samlet folk og kjørt samlet mot sverige fredag den 11. flere som er med?

 

Les mere om treffet her

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dinglevims

Jeg vurderer meget sterkt å ta turen. Kjører også gjerne sammen med andre hvis dere vil ha meg med ;)

 

klart du må være med. hilste på deg når telcontar / anders bratlie var og kjøpte einser jettaen av deg. må samle folk.

 

er det noen som har info på pris / betaling av kontigenten for å komme inn og sikre seg plass ? syns vi da også burde prøve å få stillt ut ved siden av hverandre. :D:D:D:D høy partyføring.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

 

klart du må være med. hilste på deg når telcontar / anders bratlie var og kjøpte einser jettaen av deg. må samle folk.

 

er det noen som har info på pris / betaling av kontigenten for å komme inn og sikre seg plass ? syns vi da også burde prøve å få stillt ut ved siden av hverandre. :D:D:D:D høy partyføring.

 

Hadde vært veldig fint hvis vi kan dra litt samlet. Jeg for min del skal dra alene og har aldri vært med på dette før. Tipper jeg kan røre godt dersom jeg ikke har noen å dilte etter ;)

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

 

Hadde vært veldig fint hvis vi kan dra litt samlet. Jeg for min del skal dra alene og har aldri vært med på dette før. Tipper jeg kan røre godt dersom jeg ikke har noen å dilte etter ;)

 

 

Jeg kjører oxo alene (kanskje dama, men null stedsans der :) )

trenger oxo noe eller noen å dilte sammen med

 

blir kult dette..

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører med kompis regner jeg med. dama hadde litt lyst til å bli med og. men føler at dette her er litt mere type treff jeg vil ha med en kompis på. + 2 netter i telt med svett dame :( få slippe å kose med den musa etterpå. vi burde i hvertfall kjøre samlet og gjerne ta et par stopp på veien. noen som har vært på bug run før som vil lede denne gjengen med volkswagen interisserte ungdom?

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Bad'roc is coming!

 

Mitt 13. Bug Run i år sombrero

 

føler du deg som en leder for folket Kid-A ?

 

trenger noen som har vært der før.

 

hvordan gjør man det med betaling? betaler man når man kommer ? eller ?

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår