projektRUST Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Kid-A Tja, det er vel ca 5 timers kjøring fra Oslo og 10 timer fra ålesund i medvind.. for de som holder til her oppe og skal nedover! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 for de som skal fra Oslo området så drar jeg og rakriste i hvertfall fra robsrud (lørenskog) i ti tiden. vet ikke hvordan du vil gjøre det dinglevims ? om hvor du slenger deg på og hvor det er lettest for deg. flere som slenger seg på samme kolonne? fint om dere sier i fra og hvor vi evt skal møtes. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Vi kjører fra Jessheim i 11-12 tiden på Freda'n. Sånn omtrent.. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Ingen som skal reise på ettermiddag´en fredag? Skal lage en reportasje for "Treffpunkt" (VACN klubbbladet) om Bug Run helgen. Hadde vært morro om mange hadde kjørte i en laaaaang VW konvoy nedover. Det ser jo ut til at det er en del fra Østlandet som skal nedover. Hadde vært fett å sammkjørt turen ned. En liten opptelling folkens....! Hvor mange biler reiser...og når på fredag!? Th(",)mas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 remster og jeg siktet på å reise sånn ca 10, men om dere fra jessheim vil ha selskap kl 11 så kan vi sikkert drøye litt.. burde kanskje ikke reise så mye senere enn det. hvor mange er dere fra jessheim? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Blir en Golf og ørten sinna Bobler etter hva jeg vet. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr. flatfour Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Jeg skal! Blir 3. gangen for meg detta! "Har ikke fått bobla ferdig" er sagt hvert år, må nok gjenta meg selv i år også..:mad: Sciroccoen blir ikke kjørbar før treffet heller, så da blir det Notchbacken! Følget består av en boble og en Karman Ghia, og vi drar på Fredagen en gang. Bra treff! Siter 85`VW Scirocco GTX 85`VW Golf 58`VW Type1 (boble) 67`VW Type 3 (Notchback) 66`Opel Rekord B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 skal vi slå følge nedover speedwell? kunne kansje møtes kl 11 ett sted i Oslo? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Vi kjører ikke innom Oslo. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_G60 Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Noen fra Østfold --> Fredrikstad her som skal nedover? Hvis jeg ikke kommer opp i eksamen til mandag så tenkte jeg og en kamerat og dure nedover med corra :) Hadde vært kjekt med følge, for jeg aner ikke veien + at jeg har 0 stedsans ;) Er det no motell/hotell i nærheten eller er det telt som er tingen? Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by corrado_G60 Er det no motell/hotell i nærheten eller er det telt som er tingen? telt er tingen. biltreff uten mygg fullt telt og svette sokker er ikke biltreff. hehe. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Originally posted by corrado_G60 Noen fra Østfold --> Fredrikstad her som skal nedover? Hvis jeg ikke kommer opp i eksamen til mandag så tenkte jeg og en kamerat og dure nedover med corra :) Hadde vært kjekt med følge, for jeg aner ikke veien + at jeg har 0 stedsans ;) Er det no motell/hotell i nærheten eller er det telt som er tingen? Hvis du følger E18 og er i Karlstad i 18-tida så er vi en gjeng som treffes der for å kjøre videre til Mantorp. Bare å henge seg på!!! Og det er telt som gjelder!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_G60 Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 ok :) Bilen er foreløpig på verksted, så jeg bare håper den blir klar på fredagen. Siter -_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by SpeedWell Vi kjører ikke innom Oslo. Hvilken vei kjører dere da ? burde vel være mulig å slenge seg innpå et eller anna sted. kjedelig for oss å måtte kjøre til jessheim for så å snu nese nedover igjen. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Jeg blir å finne i Karlstad i 18tiden ca. Kult at det blir en gjeng der :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg