remster Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by Kid-A Kun leder for stilfull cruising på campingen ;) hehe. da trenger vi fortsatt en som vil har vært der før som vil vise vei. skal nok klare å finne fram uansett. men hadde vært fint med en veiviser :P Flere som vil være med? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Kid-A Lyst til å lage en liste med must have ting som er kjekt å ha med for en sånn helg ? bortsett fra telt og toalett saker liksom. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 det står en "liten" liste på bugrun sidene :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by Kid-A Mitt 13. Bug Run i år Ikke verst Arild! Trodde forsåvidt at det bare skjedde en gang i året jeg da. :D God tur gutta, irriterer meg at jeg aldri dro til Mantorp når jeg drev med bobler.. Ble mest Danmark og Norge. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 da er helgefrien ordna og man er garantert klar til bug run. eneste som kan komme i veien nå er at jeg ikke får tak i ny calipter til bilen. Ingen flere som vil kaste seg på en liten kolonne fra Oslo området ? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Kjør E18 fra Oslo mot Stockholm Ta til høyre i den store rundkjøringen i Karlskoga. Så er det en ganske komplisert rute sørover mot Mantorp: Karlskoga-Degerfors-Laxå-Askersund-Motala-Mantorp Anbefaler derfor at dere kjøper et kart på en svensk bensinstasjon. Dere finner Mantorp langs E4 mellom Linlöping og Mjölby, på østsiden av den store innsjøen Vättern. Kommer dere fra Sørlandet tar dere ferga Sandefjord-Strømstad og kjører E6 sørover til Uddevalla, så tar dere østover og kjører gjennom Trollhättan og Jönköping før dere tar E4 nordøstover mot Stockholm. Mantorp ligger rett etter avkjørselen til Mjölby. Ta med: Telt, liggeunderlag, pute, campingstol, gode sko, mange sokker, toalettsaker, grillmat (svenske pølser suger!), engangsgriller, øl (folkølet du får i vanlige svenske butikker "virker ikke"), hjelm (for testing på bane, dragstrip eller bilslalåm), kamera, varme klær (kan være jævlig kaldt på natta!), bøtte, svamp, pusseskinn, drikkevann, litt verktøy og penger til reservedeler eller fete old scool parts på delemarkedet. Og den som lar den slitsomme hobbybilen stå hjemme og velger mors komfortable hverdagsbil kan like gjerne bli hjemme! Koster 200,- ekstra på campingen hvis du kommer med annet enn VW. De tar gjerne norske sedler på treffområdet - men ikke mynter! Var det noe mer dere ville vite? Og jeg hater å kjøre i kolonne - liker å kjøre i mitt eget tempo ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by Kid-A Var det noe mer dere ville vite? Tror det dekka det meste. Takk Arild, snakkes vel der. Originally posted by Kid-A Og jeg hater å kjøre i kolonne - liker å kjøre i mitt eget tempo ;) det er fordi du vil kjøre gris det :P stakkars rocco. husk på gass spjeldet. :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Noen fra midt-norge som skal iveg da? Sitter og spekulerer på å ta meg en tur på Bug Run jeg ja, men det hadde vært trivelig at noen slo seg med :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Jeg blir passasjer hos remster, så folkens, hiv dere på! Kan man møte litt nye mennesker her fra forumet også :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 uhm.. kanskje jeg skal kaste meg på der.... jeg har en nyinnkjøpt Corrado.. og lengter etter å komme inn i varmen hos likesinnede ;) BTW. dette er da min første VW.... Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Mouh uhm.. kanskje jeg skal kaste meg på der.... jeg har en nyinnkjøpt Corrado.. og lengter etter å komme inn i varmen hos likesinnede ;) BTW. dette er da min første VW.... det syns jeg du skal gjøre. corrado er grom bil. hatt lyst på det et par ganger. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Kid-A Og jeg hater å kjøre i kolonne - liker å kjøre i mitt eget tempo ;) Regner med når du får på understellet at vi holder samme tempo.. Du blir pent nødt til å kjøre i følge med meg, Arild.. hvis ikke blir det sanksjoner.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Skal bort for 11. gang... Den slitsome SKAL på stripa om den vil eller ikke.... Lurer på hvordan "R20" hadde sett ut om ikke jeg hadde lurt bort "Rust" og "speedwell" i fjor...? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 hvor mye er det for inngangen med en VW da ?... det var 200,- ekstre hvis du ikke hadde VW men det står ikke noe om ordinær pris.. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 prøvde å finne noe om priser på sidene dems. eneste jeg fant var markeds plass. vet ikke hva dette innebærer. regner med at Kid-A kan fylle inn litt info her. har nå fått printa ut kjørerute fra nett og deler er bestillt. såfremt jeg ser nå er det er det bare 0.0000001% sjanse for at jeg ikke deltar. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg