Gå til innhold

Bug Run - hvem skal ?

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

Originally posted by remster

prøvde å finne noe om priser på sidene dems. eneste jeg fant var markeds plass. vet ikke hva dette innebærer. regner med at Kid-A kan fylle inn litt info her.

 

har nå fått printa ut kjørerute fra nett og deler er bestillt. såfremt jeg ser nå er det er det bare 0.0000001% sjanse for at jeg ikke deltar.

 

 

hva slags deler har du bestilt.. du trekker deg ikke fra turen nå nei!!! :)

 

men når skal vi satse på å kjøre nedover??

endelig ferdig med motorkonverteringen så jeg er klar til turen.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

caliptre venstre side. foran og bak. og 4 punkt seler. selene er strengt tatt ikke nødvendig. men har jeg ikke calipterne sliter jeg ganske bra. bremser er alltid kjekt å ha.

 

jeg har fri fredagen 11 så er egentlig klar for å dra så fort som mulig. portene til campingen åpner ikke før 18:00 men tar 6 timer å kjøre dit uten stopp. regner med at det blir en tre fire stopp på veien.

 

 

vet ikke hvordan det passer for dinglevims nedover men vi kjører jo i hans retning. så for han å kjøre opp til Oslo og så ned igjen blir jo litt dumt. for min del kan jeg møte folk egentlig hvor som helst nede i Oslo området. men enklest for meg er såklart lillestrøm. så lenge man har bensin stasjoner nedover man fort kan kjøre inn på så er det jo lett å plukke opp flere som skal være med.

 

forslag til møtesteder tas i mot med takk.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

caliptre venstre side. foran og bak. og 4 punkt seler. selene er strengt tatt ikke nødvendig. men har jeg ikke calipterne sliter jeg ganske bra. bremser er alltid kjekt å ha.

 

jeg har fri fredagen 11 så er egentlig klar for å dra så fort som mulig. portene til campingen åpner ikke før 18:00 men tar 6 timer å kjøre dit uten stopp. regner med at det blir en tre fire stopp på veien.

 

 

vet ikke hvordan det passer for dinglevims nedover men vi kjører jo i hans retning. så for han å kjøre opp til Oslo og så ned igjen blir jo litt dumt. for min del kan jeg møte folk egentlig hvor som helst nede i Oslo området. men enklest for meg er såklart lillestrøm. så lenge man har bensin stasjoner nedover man fort kan kjøre inn på så er det jo lett å plukke opp flere som skal være med.

 

forslag til møtesteder tas i mot med takk.

 

 

jeg bor jø på høybråten så vi kan vel kanskje møtes på robsrud grill/statoil eller ett sted i nærheten!! kanskje dra sånn rundt 9 - 10tiden?

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

robsrud funker fint. 9 10 ? kan vi strekke den til elleve ? :P greit å vaske over bilen på robsrud også. så den ikke ser helt forjævlig ut på turen. må sikkert spyle av støv og pollen når man kommer fram. men den verste møkka er greit å få av før avreise.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

robsrud funker fint. 9 10 ? kan vi strekke den til elleve ? :P greit å vaske over bilen på robsrud også. så den ikke ser helt forjævlig ut på turen. må sikkert spyle av støv og pollen når man kommer fram. men den verste møkka er greit å få av før avreise.

 

 

He he kan vi ikke ta å vaske/polere på OMK torsdag? om det er go'vær :)

 

samme for meg når vi drar egentlig, men burde ikke bli for sent om vi vil ha plass ved siden av hverandre.

litt okey å telte samlet så blir det litt tryggere og.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser nedover for 8 året på rad!

Vet ikke hvilken bil jeg kjører ennå, men finner vel ut av det snart...

Vi pleier å ha avreise fra Shellstasjonen i Momarkenkrysset fredag morgen klokken 09.00, så det er bare å henge seg på med oss! Vi holder et rolig tempo nedover, med noen stopp underveis.

Tror det koster 250,- pr pers for hele helga, uavhengig om du har med bil eller ikke.

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHU

Skal bort for 11. gang... Den slitsome SKAL på stripa om den vil eller ikke....

 

Lurer på hvordan "R20" hadde sett ut om ikke jeg hadde lurt bort "Rust" og "speedwell" i fjor...? :D

 

Det er din feil alt sammen! Jeg sender regningen.. :D

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår