rakriste Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by remster prøvde å finne noe om priser på sidene dems. eneste jeg fant var markeds plass. vet ikke hva dette innebærer. regner med at Kid-A kan fylle inn litt info her. har nå fått printa ut kjørerute fra nett og deler er bestillt. såfremt jeg ser nå er det er det bare 0.0000001% sjanse for at jeg ikke deltar. hva slags deler har du bestilt.. du trekker deg ikke fra turen nå nei!!! :) men når skal vi satse på å kjøre nedover?? endelig ferdig med motorkonverteringen så jeg er klar til turen. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 caliptre venstre side. foran og bak. og 4 punkt seler. selene er strengt tatt ikke nødvendig. men har jeg ikke calipterne sliter jeg ganske bra. bremser er alltid kjekt å ha. jeg har fri fredagen 11 så er egentlig klar for å dra så fort som mulig. portene til campingen åpner ikke før 18:00 men tar 6 timer å kjøre dit uten stopp. regner med at det blir en tre fire stopp på veien. vet ikke hvordan det passer for dinglevims nedover men vi kjører jo i hans retning. så for han å kjøre opp til Oslo og så ned igjen blir jo litt dumt. for min del kan jeg møte folk egentlig hvor som helst nede i Oslo området. men enklest for meg er såklart lillestrøm. så lenge man har bensin stasjoner nedover man fort kan kjøre inn på så er det jo lett å plukke opp flere som skal være med. forslag til møtesteder tas i mot med takk. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Mouh hvor mye er det for inngangen med en VW da ?... det var 200,- ekstre hvis du ikke hadde VW men det står ikke noe om ordinær pris.. Trur det er 250,- eller no sånt for camping hele helga og inngang på treffet for bil med fører Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Kid-A Trur det er 250,- eller no sånt for camping hele helga og inngang på treffet for bil med fører ..og for passasjer? Noe ekstra? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by remster caliptre venstre side. foran og bak. og 4 punkt seler. selene er strengt tatt ikke nødvendig. men har jeg ikke calipterne sliter jeg ganske bra. bremser er alltid kjekt å ha. jeg har fri fredagen 11 så er egentlig klar for å dra så fort som mulig. portene til campingen åpner ikke før 18:00 men tar 6 timer å kjøre dit uten stopp. regner med at det blir en tre fire stopp på veien. vet ikke hvordan det passer for dinglevims nedover men vi kjører jo i hans retning. så for han å kjøre opp til Oslo og så ned igjen blir jo litt dumt. for min del kan jeg møte folk egentlig hvor som helst nede i Oslo området. men enklest for meg er såklart lillestrøm. så lenge man har bensin stasjoner nedover man fort kan kjøre inn på så er det jo lett å plukke opp flere som skal være med. forslag til møtesteder tas i mot med takk. jeg bor jø på høybråten så vi kan vel kanskje møtes på robsrud grill/statoil eller ett sted i nærheten!! kanskje dra sånn rundt 9 - 10tiden? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 robsrud funker fint. 9 10 ? kan vi strekke den til elleve ? :P greit å vaske over bilen på robsrud også. så den ikke ser helt forjævlig ut på turen. må sikkert spyle av støv og pollen når man kommer fram. men den verste møkka er greit å få av før avreise. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by remster robsrud funker fint. 9 10 ? kan vi strekke den til elleve ? :P greit å vaske over bilen på robsrud også. så den ikke ser helt forjævlig ut på turen. må sikkert spyle av støv og pollen når man kommer fram. men den verste møkka er greit å få av før avreise. He he kan vi ikke ta å vaske/polere på OMK torsdag? om det er go'vær :) samme for meg når vi drar egentlig, men burde ikke bli for sent om vi vil ha plass ved siden av hverandre. litt okey å telte samlet så blir det litt tryggere og. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by JHU Skal bort for 11. gang... Den slitsome SKAL på stripa om den vil eller ikke.... Lurer på hvordan "R20" hadde sett ut om ikke jeg hadde lurt bort "Rust" og "speedwell" i fjor...? :D den hadde i hvert fall ikke sett slik ut: Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Jeg reiser nedover for 8 året på rad! Vet ikke hvilken bil jeg kjører ennå, men finner vel ut av det snart... Vi pleier å ha avreise fra Shellstasjonen i Momarkenkrysset fredag morgen klokken 09.00, så det er bare å henge seg på med oss! Vi holder et rolig tempo nedover, med noen stopp underveis. Tror det koster 250,- pr pers for hele helga, uavhengig om du har med bil eller ikke. Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 det hørtes veldig tidlig ut. men man får se. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by JHU Skal bort for 11. gang... Den slitsome SKAL på stripa om den vil eller ikke.... Lurer på hvordan "R20" hadde sett ut om ikke jeg hadde lurt bort "Rust" og "speedwell" i fjor...? :D Det er din feil alt sammen! Jeg sender regningen.. :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Det kunne ha gått to veier... enten så ble det til at du byggde om "grevlingen" eller begynnte på bobla.... du valgte feil ;-) Men du blir sikkert lei av å holde på med bruksbilen... så du kommer i gang med GO-bilen igjen... :D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 hvor langt er det ditt? hvor mange mil? jeg og en kamerat tenkte og ta mopeden nedover, hehe, vet det er langt men det er morro med lang tur:D Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Tja, det er vel ca 5 timers kjøring fra Oslo Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 hmm, har gitt opp den iden med og kjøre moped....har en kamerat som er villig til og kjøre men har ikke bil:( så må få lånt en bil, som jeg tviler på vi for Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg