Gå til innhold

Er spillern fokka?

Ranger emnet

Ostby

Anbefalte innlegg

Jeg har en Pioneer DEH-P3500MP spiller, den sender VELDIG svake signaler til høyre hattehylle høytaler (original).

Betyr det at spillern er ødelagt?

ja jeg har prøvd allt av balance osv,

og ja jeg har prøvd en annen spiller og da funka det bra..

Er det noe jeg kan gjøre?

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det glemte jeg å skrive,

Ja jeg har sjekka alle kabler, OG prøvd å trekke nye. det er heller ikke noen av koblingene. Det er spilleren, men spørsmålet var om det er noe å gjøre med den for å få det til å funke eller om jeg må kjøpe ny.

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig den ene utgange på spilleren som er gåen, ellers kan det hende Pioneer pluggen bak på spilleren har en vakkel eller dårlig kontakt, men det har du sikkert sjekket. Dersom du ikke er særlig keen på å bruke mer penger på en ny spiller kan du jo kjøpe deg en liten forsterker og bruke phono utgangen på spilleren du allerede har!

Thomas K

- er faen meg fotgjenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil i utgangs trinnet, kan være flere årsaker til det. Send oss en PM hvis ingen gidder å hjelpe deg. Vi skal fort få den i sving igjen!

Originally posted by Ostby

Jeg har en Pioneer DEH-P3500MP spiller, den sender VELDIG svake signaler til høyre hattehylle høytaler (original).

Betyr det at spillern er ødelagt?

ja jeg har prøvd allt av balance osv,

og ja jeg har prøvd en annen spiller og da funka det bra..

Er det noe jeg kan gjøre?

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider