Lars Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 hehe. Her er en rosa/rød hyundai accent 1.5ls med vinge.Den råner rundt der jeg bor. Vingen er kul den, men passer så absolutt ikke på en Hyundai accent. Det ser så harry ut at den burde vært sensurert,forbudt eller tatt den fra ham:D...er ikke et pent syn spørr du meg, men smaken er som baken:D http://home.no/karlsteffen/20.09.02-IKEA/Picture%20007.jpg Hyundai accent 1,5ls chiptrimmet til ca 130hk.neonlys foran. Han som eier den har planer om å style den og da blir han den eneste i Norge som har en Hyundai accent 1.5 ls med styling.(ifølge han!!!!).. hehe. greier f*** ikke å poste bilder eller filmer. får opp invalid format og noe greier. noen som vet råd? Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 krampetak for å bli en av F&F gutta?....jeg tror ikke jeg villegjort det samme... smaken er som baken...den er delt.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Gir navnet Hyundai Accident ny mening ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 STYGG BIL AZZ!!! Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Sånn skal jeg også ha!!! :D (Ironi...) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Kjipt å ha 130hk når du ikke henger på en 110hk uchippet diesel en gang synes nå jeg, da, men... :D ...kan det være en årsak til at dette er den eneste stylede Accidenten i landet? Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 haha, Accidenten går dårlig nok fra før, om ikke en vinge skal ødelegge farten enda mer!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Originally posted by Lars ........ Han som eier den har planer om å style den og da blir han den eneste i Norge som har en Hyundai accent 1.5 ls med styling.(ifølge han!!!!).. hehe. ........ hahahaha... Ikke så rart det kanskje, for alle de "andre" er de over 70, som kaller seg pensjonister!!! ROFL :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Synes ikke det er noe værre å style den saken der enn å style feks en Golf 1.9tdi eller en Polo osv... Det er jo det samme, og dem kryr det jo av! MEN den vingen der er jo heeelt på tryne, skal vedde på at bilen faktisk går saktere pga vingen. Øker sikkert brennstoff forbruket også lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Oktober 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 den vekker oppsikt..det skal være sikkert. men ikke på den positive måten da:rolleyes: fronten på bilen er et kapittel for seg selv. den har blåe neonlys på panseret. tåkelys nede( som er gule;) ) og sånne pittesmå sølv vinger helt nede på froten..en på hver side.det ser helt forferdelig ut..skulle ikke vært lov..skal prøve å ta bilder av bilen,men spørst om jeg greier å holde meg alvorlig:D..bak i baksetene har han fullt opp med MANGEN kosebamser og en haug med waunderbaum .Mangen fine bamser faktisk:)... det har stått om han i Bergensavisen der han var en av bergens største råkjørere. de tok ham i 96km`t i 50 sone i en fotoboks , men de fikk ikke skiltet pga det var under en forbikjøring og masse styr. han betalte faktisk 4500kroner for vingen og har totalt påkostet 30.000 kroner snakket han om. Det er jo nesten en ny Hyundai accent det:D hehe Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Herregud. Jeg kjenner til han der. Han er rar! Har truffet på bilen hans mangen ganger i mørket. Den ser mer ut som et juletre enn min bil. =P Han blander all slags farger. Og folk syntes min vinge er stygg? lol lol lol lol lol :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YashaR Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Ahahahah! Verste jeg har sett! :D :D :D Siter Audi A4 1.8T '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Jeg så den bilen der sist jeg var i Bergen, trodde jeg var kommet midt i innspillingen til F&F2 :) Uansett, hver sin smak ... Jeg ville aldri gjort noe slikt mot bilen min, det er helt sikkert.... Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 He he.det det var jo bare helt makabert.kanskje hviss han hadde senket vingen,tja,si en halv meter,så hadde det kanskje sett litt bedre ut!! Og du raCk,jeg syntes vingen din var drit kul jeg. synes den passa fint på bilen din!! Men det er nå min mening da!!er ikke alle som er av den oppfatningen!!:D :D Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by boXer Synes ikke det er noe værre å style den saken der enn å style feks en Golf 1.9tdi eller en Polo osv... Det er jo det samme, og dem kryr det jo av! Kan ikke sammenlignes det da. En Golf eller Polo er faktisk fine biler som kan bli helt overlegne med riktig styling. En Hyundai kan det ikke sies det samme om.... :mad: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg