Lars Skrevet Oktober 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 jeg sa: *vingen er kul den, men passer absolutt ikke på en hyundai accent.* Finnes sikkert mangen hyundai`er som er kule med styling..spesielt Coupe`en. Den hyundaien vi snakker om nå på bilde har blitt chippet opp til 130 hk. fakta. angående volvo`en så spinner den på begge bakhjul i 1,2,3,4 og 5..sett det selv..selv om det kanskje ikke er noe problem da.vet ikke jeg:rolleyes: ..men jeg tror de fleste av dere skjønte hva jeg mente eller?:rolleyes: Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Oktober 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by KeLoN Sa han hva slags turbo motor som satt i den? Men han må vel ha gjort noe mere enn bare bytte motor når bilen spinner på alle hjul? Nei beklager..det har jeg ingen anelse om, men jeg kan spørre han når eg treffer på han:) Han solgte jo bilen billig. 6000kr eller noe:D Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg