Efini Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Er litt splitta i spørsmålet jeg.. Snø er jo kanskje den verste oppfinnelsen som er patentert da, men den gir meg faktisk en sjans til å sette inn bilen 6måneder og fikse alt som er galt.. Hadde jeg aldri fått gjort om det var konstant 25 grader uttafor veggene her. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Snø er egentlig noe dritt, fordi da må jeg ta av 17" og sette på 14".. Men jeg har jo Quattro da, så det veier litt opp det..... Er helt konge å drive å leke på snøen med quattro.... :D Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Jeg hater snø og vinteren. Må kjøre med 18" litt til. Er ikke så mye snø enda...:D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Err... Snø er morro da! Finnes ikke noe bedre enn å få på seg kjeledressen å gå ut og ake... :D Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 snø er et must da, det er jo ingenting som er så artig som snø-scooter :D dessuten, lage bane på jordet når det er snø.. :rolleyes: Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xses Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 We want snow! We want snow!We want snow! We want snow!We want snow! We want snow!We want snow! We want snow!We want snow! We want snow!We want snow! We want snow!We want snow! We want snow!We want snow! We want snow!We want snow! We want snow!We want snow! We want snow!We want snow! We want snow!We want snow! We want snow! Så jeg skriver IKKE under. Siter :drive2 '97 Fiat Punto 1,1 55s '96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V x'86 Peugot 309 1,6 x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05 x'96 Honda Civic 1,4is :dj: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 jeg har ikke noe problem med å akseptere snøen... faktisk så er det ganske trivelig med snø. Men er ikke så veldig glad i vintertiden fordi: 1. Jeg kan ikke kjøre motorsykkel 2. Glatte isbelagte veier 3. Salt og slapsete veier som griser ned bilen 4. Polakker med utslitte dekk og svær lastebil 5. Stor fare for å bli torpedert av andre biler 6. Dårlig grep, må kjøre sakte. 7. Snø og stålis på rutene, fingerene holder på å ramle av mens man fortvilet forsøker fjerne isen fra rutene. 8. Smale vinterdekk som ikke fyller opp hjulhusene. 9. Bekymringen for at overstyringen blir for kraftig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
964C2 Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 IKKE!!! :mad: Nesten plass til et hjul til på utsiden jo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Jeg skriver garrantert under! Jeg må jo GÅ til t-banen og så GÅ fra den og til skolen! Det er jo helt sinnsykt da!! Where's the humanity?! Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Finnes en positiv ting med snø, og det er............ RWD!!! :dude: Har oppkjøring om 1 uke i dag!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 snøballkrig ? :cocain: :cocain: hellothere hellothere Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 *lade kastearmen*babyhmm? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Det skal være vinter når det er vinter... masse snø på bakken,5 blå i lufta og en fin blå himmel me den stor sol... det er digg og om sommer'n skal det være sommer. varmt å damer med lite klær... det som er negativt med vinteren er at jentene fryser så lett. så det blir mye klær... da blir det som en eller annen sa en gang. vinteren er som "kims lek" du må huske hva som ligger under... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by OleC det som er negativt med vinteren er at jentene fryser så lett. så det blir mye klær... da blir det som en eller annen sa en gang. vinteren er som "kims lek" du må huske hva som ligger under... Nja ... er det så negativt da? Da må jo du komme til unsettning og varme dem! :D Men i sin helhet er vinter'n noe dritt! *hoste* Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Vinterbilen sin det..... ...for noen år siden :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg