Ratata Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by Air 63 Finnes en positiv ting med snø, og det er............ RWD!!! :dude: Har oppkjøring om 1 uke i dag!! Lykke til da!! Tobbi har oxo oppkjøring i dissa dager, men vet ikke helt når. Blir det skamkjøring med fars 240 da eller? lol Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Kampanje mot snø er jo helt horribelt !!!!! Dette er MORRO !!!!!!!!!!!!!!! :D :D Når er første isbane kjøring ?? :D Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Ser ut som d har virket.. all snøen har forsvinni igjenn.. *weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee* Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by pIMp Ser ut som d har virket.. all snøen har forsvinni igjenn.. *weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee* Men så er det ett horribelt regnvær blitt da! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 samma d bare d er mildt og ingen snø Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by pIMp samma d bare d er mildt og ingen snø Jeg syntes det er bedre med snø enn det sinnsyke været det er nå! Dessuten syntes jeg snø er bedre enn slapps! (blanding av snø og vann for de som ikke skjønnte det...) Men hadde vært bedre med sommer hele året! (nesten) Bortsett fra når 242'n er på plass til neste sommer da ... da blir det kanskje litt morro om vinter'n og :D Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by Ratata Lykke til da!! Tobbi har oxo oppkjøring i dissa dager, men vet ikke helt når. Blir det skamkjøring med fars 240 da eller? lol Tobbi var her en tur nå. Han har fått lappen i dag! Han var ute å breisa i vannet.. :D MOR sin 240 skal drepes, ja..:cool: FAR sin citeroeng skal IKKE kjøres av meg.. (status-sak);) Min chev skal Cruuuuuses.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 DREPES?! Hvorfor drepe en 240 når du har en Chevy og Citroën som er helt drepaness!! blah Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by Air 63 Tobbi var her en tur nå. Han har fått lappen i dag! Han var ute å breisa i vannet.. :D MOR sin 240 skal drepes, ja..:cool: FAR sin citeroeng skal IKKE kjøres av meg.. (status-sak);) Min chev skal Cruuuuuses.. LOL Cooooolt :D Balenoen da?? Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Tja... Selges?? Brukes?? Drepes den og??? Får se hva den er god for! bonde Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg