Gå til innhold

Prute på forsikring!

Ranger emnet

Essex

Anbefalte innlegg

Vel, jeg sa at premien var alt for dyr, og at jeg hadde kjørt skadefritt i 10 år!

Og at de måtte regne på det en gang til..

Pluss at det var andre selskap som var billigere, men jeg gjerne ville være hos dem, da jeg var fornøyd med service!

Tror dessverre at du har litt mere trøbbel, da du nettopp har hatt en utbetaling/skade.. :(

De har stort sett mye og gå på, og hvis du kan sannsynliggjøre at du ikke er borti noe, så er det jo kun netto for selskapet!

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

JEG har ikke nettopp hatt en skade, MUTTERN har det;)

hun ville ikke sette ny 200sx i hennes navn ser du, så da må jeg ha den i eget navn, og da må jeg prute for å få råd til det;)

Aha!

Smarting.. :D

Men generelt er det nok det beste å ha noe forsikret på deg selv hele tiden, da sparer du bonus og har mye lettere for å få forsikret litt fetere kjøretøy på deg selv..

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Aha!

Smarting.. :D

Men generelt er det nok det beste å ha noe forsikret på deg selv hele tiden, da sparer du bonus og har mye lettere for å få forsikret litt fetere kjøretøy på deg selv..

ja, helt klart!!

men det blir nok ganske så feit egenandel nå som bilen kommer på mitt navn, hakke råd til noe annet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor lenge du har hatt lappen, men du kan jo si at du har hatt bil siden du fikk lappen og kjørt skadefritt fremtil "nå". :)

Siden morra di ikke vil ha flere biler på seg så er det vil på tide og gå på faren din eller nabo'n eller en god eldre venn.

Skal du sette noe i eget navn så bør du gå på noe det enten finnes veldig få av i norge eller noe med ~10 hk og ikke typisk ungdomsbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Vet ikke hvor lenge du har hatt lappen, men du kan jo si at du har hatt bil siden du fikk lappen og kjørt skadefritt fremtil "nå". :)

Siden morra di ikke vil ha flere biler på seg så er det vil på tide og gå på faren din eller nabo'n eller en god eldre venn.

Skal du sette noe i eget navn så bør du gå på noe det enten finnes veldig få av i norge eller noe med ~10 hk og ikke typisk ungdomsbil.

har hatt lappen i et år.

det er ingen andre som er aktuelle å sette forsikringa på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider