Cathan Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Hva skjer om man bruker en felg med ET 38 på en bil som har ET 41? Har problemer med at bilen min sporer. Kan ET være en årsak til det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Felgen blir 3mm lenger ut, har neppe noe med sporingen å gjøre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 har du store dekk på bilen så vil det føre til at den sporer(i di fleste tilfeller)..... men som sagt..... ET 41 mot ET 38 har liten betydning..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Det er PT COMO 15". 195/50-15. Samme som TBI har til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by Cathan Det er PT COMO 15". 195/50-15. Samme som TBI har til salgs. Heey :) Kan være at dekkene er slitte. Var plaget med enormt mye sporing på mine gamle flatslitte 215/40 dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by TBI Heey :) Kan være at dekkene er slitte. Var plaget med enormt mye sporing på mine gamle flatslitte 215/40 dekk. Dekk og felger er helt nytt. Kjørt et par 1000 km med de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Ta en forstillingskontroll! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by Jonte Ta en forstillingskontroll! Må jeg på et vanlig bilverksted for å sjekke dette? eller kan jeg få det gjort andre plasser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by Cathan Må jeg på et vanlig bilverksted for å sjekke dette? eller kan jeg få det gjort andre plasser? Er ikke alle verksteder som innehar utstyr til å utføre slikt, men mange har. Går ut fra at de fleste større verksteder har slikt. Senket bilen mye i det siste eller? :) -Mine gamle dekk var blitt slitt ned til armeringen på et år grunnet mye senking uten forstillingskontroll (ikke min bil...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by TBI Er ikke alle verksteder som innehar utstyr til å utføre slikt, men mange har. Går ut fra at de fleste større verksteder har slikt. Senket bilen mye i det siste eller? :) -Mine gamle dekk var blitt slitt ned til armeringen på et år grunnet mye senking uten forstillingskontroll (ikke min bil...) Den er ikke senket. Kan ikke gjøre det før jeg har kjøpt meg nye dempere og fjærer. Kan knapt nok kjøre gjennom Bergen sentrum uten å ta nedi med fangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Jeg kjører jo også rundt i Bergen, riktignok med 225 dekk, og jeg vet at det sporer noe helt for jævlig innimellom.... sånn som du må bli vant med det... så lenge det ser bra ut er jeg fornøyd.... :) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by Cathan Den er ikke senket. Kan ikke gjøre det før jeg har kjøpt meg nye dempere og fjærer. Kan knapt nok kjøre gjennom Bergen sentrum uten å ta nedi med fangeren. Kan ikke senke før du har kjøpt nye dempere og fjærer???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Mai 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by westside Kan ikke senke før du har kjøpt nye dempere og fjærer???? Jeg kan, men kan ikke likevell. Hadde den vært et par cm lavere hadde den skrapt nedi hvis jeg bremser litt. Nå er det masse klaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 man sporer på de elendige veiene i bergen da!!! det er jo slitte veier overalt, selv med privatbil og firmabil med relativ nye dekk så sporer jeg også!!! var nylig i stavanger, hadde glemt hvor fantasisk veiene der nede var, null sporing!!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by Vw Digger man sporer på de elendige veiene i bergen da!!! det er jo slitte veier overalt, selv med privatbil og firmabil med relativ nye dekk så sporer jeg også!!! var nylig i stavanger, hadde glemt hvor fantasisk veiene der nede var, null sporing!!! Har 195/ ? -16 på firmabilen og den sporer ikke på de samme veiene, men den veier litt over 2 tonn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg