Gå til innhold

14" Vinter-Alu felger tilsalgs, 4x100!

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Er det 14 eller 15 tommere du har å selge? 14 toms hadde vært greiest, da er jo dekkene billige, men uansett vet jeg ikke hvor fräscht det ser ut med vw-logo på en mitsu?

Hvordan er senterhølet? mulighet for å bytte ut noen sånne senterringer?

Bredden på felgen, og innpresset? Har du peil? Skulle egentlig hatt 175 eller.no for å gå klar av skjermen (nei, ikke intr. i valsing :))

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by magzmod

Er det 14 eller 15 tommere du har å selge? 14 toms hadde vært greiest, da er jo dekkene billige, men uansett vet jeg ikke hvor fräscht det ser ut med vw-logo på en mitsu?

Hvordan er senterhølet? mulighet for å bytte ut noen sånne senterringer?

Bredden på felgen, og innpresset? Har du peil? Skulle egentlig hatt 175 eller.no for å gå klar av skjermen (nei, ikke intr. i valsing :))

Vel.

Saken er sånn at jeg har 14" med 175/65/R14 Viking Stop 3000 Piggfrie vinterdekk stående i garasjen.

Disse passer ikke på bilen min pga bremsenes størrelse.

Dermed skal jeg kjøpe meg nye vinterfelger som er 15", og i den handelen skal jeg bytte 15" sommerfelger av samme type som de 14" jeg har, med sommerdekk på.

Vw merket er bare klistret på, er bare å fjerne. Og du har helt blanke senterkopper :)

Felgene er helt like bare det at det er 14" og 15".

Om alt blir som avtalt så har jeg 15" å selge, men akkurat for tiden har jeg 14" i garasjen.

Du kan få kjøpe 15" felgene med eller uten dekk, opp til deg selv. Kom med bud.

15" er jo grommere enn 14" :)

Jeg vet ikke hvor brei 14" er, men kanskje 6,5" ? 15" er hvertfall 7" brei..

Jeg kan sikkert få sjekket innpress...

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider