Mr.TransAm Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 felgene mine er chromet, men ikke spesielt pene. det er et belegg på de som jeg har funnet ut er klarlakk. de har også litt rust i kantene. (skal slenge opp noen bilder når jeg får mulighet). jeg har brukt autosol på de en gang, og det hjalp veldig! :D det fjernet noe av rusten, men ikke alt. i dag prøvde jeg noe som het "mothers" som er en polish for alle typer metall. det hjalp noe, men det ser fremdeles ikke bra ut. så ståa er slik: det er noe rust igjen som ikke vil bort. det er også det helvetes klarlakk belegget på. har dere noen forslag til midler og metoder så jeg kan få felgene fine igjen??? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by 1987transam/69z-28 felgene mine er chromet, men ikke spesielt pene. det er et belegg på de som jeg har funnet ut er klarlakk. de har også litt rust i kantene. (skal slenge opp noen bilder når jeg får mulighet). jeg har brukt autosol på de en gang, og det hjalp veldig! :D det fjernet noe av rusten, men ikke alt. i dag prøvde jeg noe som het "mothers" som er en polish for alle typer metall. det hjalp noe, men det ser fremdeles ikke bra ut. så ståa er slik: det er noe rust igjen som ikke vil bort. det er også det helvetes klarlakk belegget på. har dere noen forslag til midler og metoder så jeg kan få felgene fine igjen??? Det jeg har å anbefale er: Autosol, mothers billet shine, og Eagle One`s chrome polish (sitt til du spyr og enda litt til :op ) Vrient å få de perfekt når det er klarlakk på de Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Hadde liknende problem på felgene til Bobla mi. Var masse korusjon under klarlakken. Mine kunne jeg nok bare glassblåst, men kromma felger må vel poleres og krommes på nytt etterpå :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg