Tarjei_Hugaas Skrevet Mai 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 toppers helt riktig. Tusen takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 gir deg 3k for de! ring meg på 45236226 hvis det er i orden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 fy faen!! Dette er faktisk første jævla golf 2 jeg syntes var TØFF! http://home.no/tarjei-hugaas/golf2.html Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Mai 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2004 noen som enda er interresert i stolene? alt blir bestemt i løpet av neste uke om de blir solgt! noen interreserte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 selger du de for 3k eller ikke???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 må nok ha litt mere enn 3 for dem, desverre men kom med nytt bud hvis du er interresert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 ingen som er interresert? har masse styling/deler til golf liggende blant annet baklykter (røde/hvite) mattig skilplate dvs.hel plate som dekker hele bakruta nedenfor selve ruta slik at du får det helt slett, du får også en fin liten spoiler rett nedenfor ruta, det er helt nytt med kvittering og tuv godkjenning. Ja har som sakt mye så send pm hvis noen er interresert i noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Hei. Åssen er festene til stolene a ? Vet du om de vil passe på bilen min ? (har ikke peiling selv se...) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by Tape-R fy faen!! Dette er faktisk første jævla golf 2 jeg syntes var TØFF! http://home.no/tarjei-hugaas/golf2.html kjenner han som har bygd den opp! den er helt sinnsyk! nyydelig arbeid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 er litt keen på stolene as?har rød bil så de ville passa perfektminste bud???:D Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2004 Originally posted by Integrale kjenner han som har bygd den opp! den er helt sinnsyk! nyydelig arbeid god arbeid? har ikke hatt en bil som det har vært så mye problemer med i hele mitt liv, skulle hatt taki han selgeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Originally posted by Tarjei_Hugaas god arbeid? har ikke hatt en bil som det har vært så mye problemer med i hele mitt liv, skulle hatt taki han selgeren. hva er problemet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 nei har en hel liste på tekniske ting som er galt, blir helt svett. aldri tapt så mye penger i hele mitt liv, litt kjedelig når det er sparepengene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 da er liste klar over alt som jeg har kjøpt som jeg desverre ikke har brukt for. PS: prisene er sterkt redusert i forhold til det jeg har betalt og alt er nytt uten om jettafronten og Corrado delene. - Jettafront 800 kr. - Mattig skiltplate m/spoiler under bakluke 1500 kr. - Fk Lexus Lock Baklykter 1200 kr. - Corrado Baksette og dørpaneler 1000 kr. - Instegslister m/gti emblem i carbon lock 500 kr. - Panserløftere 400 kr. - Mattig Cosworth vinge 1800 kr. Er trist og måtte kvitte meg med dette, taper vanvittig mye penger på det, men må man så må man. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Hva er egentlig til hva her? Er baksetene i skinn? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg