Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 nei alt er til golf 2 untatt det corrado greierne og jettafronten selvfølgelig. Tror du må lete lenge etter corrado baksette og dørpaneler i skinn for 1000 kroner, er nok i svart tøy men veldig lite slitt, betalte selv 2000 for det plus frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Heisann Tarjei!:) ta med corrado baksetet og dørpanelene, baklyktene,cosworth vingen,stolene + andre ting du skal selge du. når du kommer nedover å henter motoren, så skal jeg kjøpe av deg noe :) Håper på å bli ferdig til fredag, var ikke så fort gjort som jeg trodde..men jeg blir nok ferdig til fredag:) mvh Terje Plassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 hei har ikke fått ringt deg men det blir desverre ikke sånn som jeg trodde. Får ikke behov for noen 16v allikevel pga. diverse greier, er derfor jeg også skal selge alt dette og stolene er ikke til salgs. Håper du ikke blir for sur og det ikke skaper for store problemer for deg? men som sakt den lista som jeg har skrevet opp er det som skal selges så hvis du vil ha noe er det ikke noe problem og få sendt det til deg! Vil bli kvitt alt dette rimelig fort da det bare tar opp plass og jeg får ikke brukt for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Det gjør ingenting det, alle har jo lov til å ombestemme seg vettu:) passer corrado baksetet til golf 2?? hvor mye kan jeg få kjøpe det av deg?? har du grill-list til jettafronten?? pris?? send meg PM du med liste over gode tilbud du kan komme med:) snakkes. mvh Terje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 ingen som var interresert i noe av dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Er stolene solgt? Følger det med braketter til VW? Bilder til einarbrenne@hotmail.com Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juni 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Stolene har jeg desverre ikke lenger, det jeg har ser du på lista Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg