Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Svart Golf IV med R32 styling og hvite felger.. Sto GTi bakpå, men så ut på eksosen som om det var en TDi.. Lå bak deg på Skogmo på Jessheim og litt utover på RV2.. Du fortsatte i retning Vormsund og jeg mot Årnes.. Noen som vet hvem denne personen er..? Strøken bil.. EDIT: Skriveleif :) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Du hang jo på som snørr i de svinga du da!!! :D :D :D Stemmer bra som du sier...står GTI på bakluka, men det er originalt, bilen er en 2000 mod Golf TDI-GTI. Stylinga og hjula (OZ Aristo - pulverlakkert hvite på Skarnes) er original R32. Har ikke fått montert sideskjørtene og hekkspoiler enda... Må også bygge om eksosen til dobbel utgang bak, det er no dritt pga den store reservehjulsbrønnen...så hvis noen har gode ideer, så mottas de med takk! :) Likte fronten på bilen din, nice böse.. yummy Har du bygd om lysa til Xenon? Sinnsykt fett lys!! Hva med å legge ut noen bilder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Meget flott 4er. Eneste negative er vel treinteriøret da. Litt usikker på Lexuslyktene. Men det er ikke det værste jeg har sett. Virkelig tøft med sort bil og hvite felger. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Takk takk.. :) Joa..kan være enig angående lexuslyktene...de er i black chrome da, så det hjelper litt, men har lyst å bytte de ut i mørkere/svart glass... Treinteriøret synes jeg faktisk er kult, det er ikke vanlig tre-farge, men mer gråaktig..(Synes ikke så godt på bildet..) Men det er nå min smak da...:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by TOP GUN Du hang jo på som snørr i de svinga du da!!! :D :D :D Stemmer bra som du sier...står GTI på bakluka, men det er originalt, bilen er en 2000 mod Golf TDI-GTI. Stylinga og hjula (OZ Aristo - pulverlakkert hvite på Skarnes) er original R32. Har ikke fått montert sideskjørtene og hekkspoiler enda... Må også bygge om eksosen til dobbel utgang bak, det er no dritt pga den store reservehjulsbrønnen...så hvis noen har gode ideer, så mottas de med takk! :) Likte fronten på bilen din, nice böse.. yummy Har du bygd om lysa til Xenon? Sinnsykt fett lys!! Hva med å legge ut noen bilder?? dæven..for en bil...drit feeeet...*sikle* :D :cool: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Har møtt deg et par ganger jeg og, lurte fælt på hvem dette var..hehe..Liker bilen veldig godt! Skikkelig pen! SINNSYKT pent med de blåe lyktene, hva er det? lagd selv eller kjøpt? Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Pen bil.. Du kan vel kanskje høre med Svendsen Eksos eller noe for å få i orden det med eksosen din.. De finner vel på en løsning.. GTi-TDI, hva er det egentlig? Er det med GTi bremser, interiør, styling osv.. Ala Golf GT på Golf 2/3 liksom? 1,9TDI motor på 130hk? Den klarer du vel å få litt guffe utav? :) Men, det R32 merket du har i grillen synes jeg du kunne spart deg for, ellers kunne du kanskje byttet grillen i en litt mer 'bøs' en :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Han har vel GTI merket bak for å veie opp mot R32 merket forran, siden han egentlig har TDI. ;) Litt skeptisk til R32 merket selv, men en utrolig fet bil! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Top Gun: Kjøper bakfangeren din jeg så slipper du å bygge eksos. Jeg har bygd "R32" eksos men mangler bakfanger. Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by VW4 Har møtt deg et par ganger jeg og, lurte fælt på hvem dette var..hehe..Liker bilen veldig godt! Skikkelig pen! SINNSYKT pent med de blåe lyktene, hva er det? lagd selv eller kjøpt? Hehe...har du en gul Golf 4 som på bildet? Har sett en Seat Leon i samme fargen noen ganger, men ikke golf.. Joda, bilen begynner å ta form, men ting tar tid...(Og penger..:rolleyes: ) Lyktene er InPro med Celis-ringer. Kjøpte de sist jeg var i Tyskland..Lettere modifisert.. :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Meget pen bil du har der ja :) Men er det ikke muligheter for å få tak i noen lignende lykter som Dahlback har på golfen sin? Kanskje de hadde blitt pene på denne bilen:) For lyktene var det eneste jeg ikke likte med denne;) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by Jonte Pen bil.. Du kan vel kanskje høre med Svendsen Eksos eller noe for å få i orden det med eksosen din.. De finner vel på en løsning.. GTi-TDI, hva er det egentlig? Er det med GTi bremser, interiør, styling osv.. Ala Golf GT på Golf 2/3 liksom? 1,9TDI motor på 130hk? Den klarer du vel å få litt guffe utav? :) Men, det R32 merket du har i grillen synes jeg du kunne spart deg for, ellers kunne du kanskje byttet grillen i en litt mer 'bøs' en :) Hallo! Snakket med Ferrita på gatebil idag, han skulle ha ca 6 lapper fra kat og bakover...Svendsen er nok billigere, men det er jo fett med rustfritt og da!! :cool: Får se hvor langt lommeboka strekker..:D Er litt sugen på å lage to 3" rør med bøy ned, som på Allroad Tdi...kan bli fett ettersom det sitter tdi i vogna...:) TDI-GTI er vanlig TDI med GTI Utrustning..vet ikke så mye om bakgrunnen egentlig...Er vel etterfølgeren til Color concept. Sportsseter, senket, speedometer til 260 Km/t, 16" Felger +++ Står faktisk registrert somTdi-Gti i det Tyske vognkortet.. :) Kommer i både 115 og 150 Hk såvidt jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by prophets Meget pen bil du har der ja :) Men er det ikke muligheter for å få tak i noen lignende lykter som Dahlback har på golfen sin? Kanskje de hadde blitt pene på denne bilen:) For lyktene var det eneste jeg ikke likte med denne;) Hvordan lykter tenker du på da? Har han svarte reflektorer? InPro-lampene har avtagbart glass, så det er jo fullt mulig å "tagge" litt...:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by Laaars Han har vel GTI merket bak for å veie opp mot R32 merket forran, siden han egentlig har TDI. ;) Litt skeptisk til R32 merket selv, men en utrolig fet bil! Kunne jo klint et 1.4 merke på andre sida av bakluka, bare for å gjøre forvirringen komplett!! ;) :cool: :D Neida..er jo litt "misbruk" av R32 merket, men målet er å bygge bilen identisk som værsting-golfen, så da må det jo være lov å ta ufine metoder i bruk..!! :D (R32 merket til bakluka er forøvrig klart for montering, har bare ikke fått ut finger'n enda... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by TOP GUN Hvordan lykter tenker du på da? Har han svarte reflektorer? InPro-lampene har avtagbart glass, så det er jo fullt mulig å "tagge" litt...:D :D Der har du et litt dårlig bilde, men du skjønner hvordan jeg mener ;) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg