TOP GUN Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Åja, du mente baklyktene..I see! Jo, der lampene der er fete!! Litt sugen på de her... Men nå har jeg liksom klarglass rundt hele bilen...bryter litt med stilen igjen å sette på mørke lys... Hmmmm *tenke tenke*:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by NoFear Top Gun: Kjøper bakfangeren din jeg så slipper du å bygge eksos. Jeg har bygd "R32" eksos men mangler bakfanger. Hehe...Kjørte tur-retur Berlin for å hente den, så den er nok ikke til salg...:D :D Har du bygd eksos på 4'er golf?? Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Regner med at bilen går i Kongsvinger eller..? :rolleyes: Hmm, rart jeg ikke har sett den da, hehe...har sett 3-4 stk Golf IV når jeg oppom en gang i blandt...mulig det er grunnen? :rolleyes: Ellers en jævla rå Golf du har :) Misunner deg... Btw: Hør med Casper på forumet, han har dobble enderør bak! Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by TOP GUN Hehe...Kjørte tur-retur Berlin for å hente den, så den er nok ikke til salg...:D :D Har du bygd eksos på 4'er golf?? Noen tips? Kjør en tur til :D Jeg brukte et remus-anlegg med dobble DTM-enderør, som jeg bygde om til singel-enderør. Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 lekker bil... baklyktene var ikke min stil , men ellers så var den vakker :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by TOP GUN Du hang jo på som snørr i de svinga du da!!! :D :D :D Stemmer bra som du sier...står GTI på bakluka, men det er originalt, bilen er en 2000 mod Golf TDI-GTI. Stylinga og hjula (OZ Aristo - pulverlakkert hvite på Skarnes) er original R32. Har ikke fått montert sideskjørtene og hekkspoiler enda... Må også bygge om eksosen til dobbel utgang bak, det er no dritt pga den store reservehjulsbrønnen...så hvis noen har gode ideer, så mottas de med takk! :) Likte fronten på bilen din, nice böse.. yummy Har du bygd om lysa til Xenon? Sinnsykt fett lys!! Hva med å legge ut noen bilder?? Hei ! Trenger ikke svær motor for å henge på i svinga.. Hehe.. SKu liggi foran deg jeg, så skulle jeg sett hvor godt du hang på meg nedi der.. Hehe.. Fronten min har blitt skikkelig böse nå.. Hehe.. Emblemfri grill fra Mattig og Grill-list på D&W.. Har ikke noen bilder med det enda.. Ligger på kameraet fortsatt.. Ang lyset, det kan vi ta en gang jeg møter deg.. Hehe.. Får slå på tråden eller slenge på en melding når du er i Jessheim-området igjen, så kan vi slå av en prat.. 91-61-42-41.. Mvh Chris Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Den er grei... Snickers! morph Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Endelig ble det eksos... :D :D :D Handla 2 stk 4" Rustfrie enderør hos Ferrita i Spydeberg.. Det var litt prosjekt å sveise, for det var trangt som f... rundt reservehjulsbrønnen, men nå ryker det av begge røra, og det ble jo litt fett da...hehe... Neste prosjektet er å lakkere R32 sideskjørta+Takvingen...og kanskje litt mørkere vinduer.. Snart i mål...phui..:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Søt ;) Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg