Martin H Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Siden jeg ikke får meg egen bil med det første, så tenkte jeg, siden jeg har bilstereo må det jo gå ann å få midlertidig putta den i bilen vår så jeg kan råne litt med den, går det ann å strekke en audiokabel fra f.eks discman eller mp3 spiller til forsterker og så kabler fra utgangene på forsterkeren til subbene og høytalerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Er mulig det. Men du må jo trekke strøm kabler, så skjønner ikke hvorfor du legger inn ett par tusenlapper i en billig spiller så legger du det samtidig. Er jo bare å selge spilleren når du tar ut resten av anlegget. Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg