Gå til innhold

Nye seter, hvordan og hva?

Ranger emnet

HP-Invent

Anbefalte innlegg

Jeg har lys på nye seter til min Corolla, sen 80-modell. Bare lurer på hvordan jeg gjør det. Jeg tenkte på helt nye seter, noen som har bedre komfort og sidestøtte til litt aktiv kjøring. Derfor må jeg vel bytte understell også. Hvordan gjør jeg det. Er det bare å borre hull i golvet og bolte det fast? Hva med rust osv, fortell meg alt jeg trenger å vite. Så lurer jeg på om noen kan anbefale meg noen bra seter fra en bil, har tenkt å få tak i på høgger`n nemlig. Så jeg vil ha tips om bra sporty og komfortable seter i en eller annen bil, som jeg kanskje kan skaffe meg. Så er det dette med regler for bytting av seter?

I am a fucking streetracer, you know! :p

Mine biler... :P

*Toyota Supra

*Nissan 300 ZX

*Porsche 911 GT2

Eller, nei... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HP-Invent

Jeg har lys på nye seter til min Corolla, sen 80-modell. Bare lurer på hvordan jeg gjør det.

Du kan jo prøve å sette inn seter fra corolla gt, de har jo recaroseter med god sidestøtte og mange innstillinger. Er få av de bilene på høggern, men er du heldig finner du noen pene seter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant noen seter jeg kunne tenke meg i dag til min bil. Er gode de jag har nå også, men er ikke noe sporty. For smal oppe og mangler litt sidestøtte. Fant en Sportsmodell av Renault 19 på høgger`n i dag. Helt strøken innvendig, jævlig gode seter. Kanskje det hadde vært noe til en Lada? Kan jo se om noe slikt passer i corolla`n din da.

Glemte å spørre hva høggern skulle ha, er det nen som vet ca pris på noen fine brukte seter?

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du seter så har jeg 2 seter fra en honda aerodeck liggende som jeg ikke trenger. Lisensiert fra recaro, god sidestøtte og komfort i de. Send PM om du er interessert. Går for en billig penge

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider