Gå til innhold

Rå Golf III

Ranger emnet

JohnR

Anbefalte innlegg

vil ikke akkurat kalle den rå...

man har ikke 4 dører på en bil som er 2m lang.. for det første.

bakfangeren var stygg og rett og slett jævli.

ellers var det vel noe brukbart

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt over, lykter rundt hele bilen gjør møe!

Her var det møe oransje lykter! fysj og fysj...;)

Bilen blir sikkert rå den, når en får;

Bytta lykter rundt om

Senka kjerra

Emblemløs grill

Badlook/øyelokk

Den må nesten ha dette syns jeg, ser liksom litt halvferdig ut bare med fangere og vinga;)

Men kommer nok helt sikkert til å bli skikkelig rå!:)

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at den er RÅ er vel å ta "litt" i. Den er helt ok, men det er mange ting som kan gjøres for å forbedre utseende. Som nevnt over, badboy list eller øyelokk, senking - KRAFTIG senking, fjerne klistremerker og litt andre lykter hadde kanskje hjulpet en del.

Når det gjelder 2dørs vs 4dørs, så synes jeg faktisk at 4dørs er penest. Synes liksom 2dørs utgaven blir så rar bak - er noe som ikke stemmer helt! Men det er min mening da.

Magnus

Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite.

Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaZoR

Når det gjelder 2dørs vs 4dørs, så synes jeg faktisk at 4dørs er penest. Synes liksom 2dørs utgaven blir så rar bak - er noe som ikke stemmer helt! Men det er min mening da.

Magnus

Kunne ikke sagt det bedre selv,

det er no som blir litt rart med 2Dørs...

Og det har overhodet ingenting med at jeg har en 4Dørs!:D

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de fleste om det meste..

Fangerene var ikke noe spesielt pene, heller bedre med de orginale. Felga var ikke noe spesielt heller, og lykter må skiftes.. Grill og lignende også.. Men, er det ingen som la merke til den grusome vingen?

Nei, denne var ikke rå i det hele å det store. Må litt mere til enn litt usmakelig styling!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vingen synes jeg egentlig var litt kul, på en måte, men bilen må kle den.

er nok av ting å ta tak i allefall. Etter en nærmere titt, er jeg enig i at frontfanger iallefall kunne vært revurdert ;)

Ellers er jeg vel enig i at lister bør lakkes. titta ikke så nøye på om de var lakka eller ikke.

Står ellers på det jeg skrev over :)

Magnus

Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite.

Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemorfarge på en "rå" golf3. Alt for høy! Sota kun bakruter er harry!! Skal du først sote/tone gjør du det rundt om. Bakrutespoiler og hekk står ikke i stil med golf sin bakende, heller ikke enderøra. Ser ut som en Lancia bakfra jo...

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider