Håkon A Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Hvor mye koster disse pakkene man får kjøpt på bensinstasjoner etc? hvem av dem er best? hvor fort kan man kjørem ed disse på hjulene? hvor mange kjettinger følger med i pakka? lett å sette på ? noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Mine kjøpte jeg på BilXtra, men jeg husker ikke hvor mye de kosta. Jeg mener det var 399,-. Kvalitetsmessig, er forskjellen på kjettinger til 299\399\499, ikke stor. Uansett, så er max fart 60km/t, og det er heller ubehagelig å yppe seg fram kjappere enn det. Kjettingen går som regel også istykker hvis du kjører i 60\70 over lengre tid, på asfalt, eller en noe ruglete vei. Dessuten er det ikke mye komfort med de på, som også Delta har nevnt over. Du får, som Delta har sagt, to kjettinger i pakka, og de er veldig kjekke i nødtilfeller. Spesielt på vei opp fjellet, med "noe" fullpakka Corolla, og piggfritt :D :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 høres ut som traktok, og kan skrape opp under skjermen hvis du er uheldig nok.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 noen her som har erfaring med kjetting på boks da ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Originally posted by Håkon A noen her som har erfaring med kjetting på boks da ?? Håpløst. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 kjetting på boks funker fint på tørr fin hvit nysnø... men overhodet ikke på is eller våt snø. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 kjetting på boks fucker opp gummien i dekka dine så dem blir dårligere har jeg hørt.. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by Håkon A noen her som har erfaring med kjetting på boks da ?? Det er bare en mild form for hvitsprit, så det vasker ut salte så den "riktige" gripe evnen i dekka kommer fram igjen. Funker bare en stund, men ikke så godt på is ;) Tas på som følger : Sett bilen i første gir, sett på brekke (eller sett bilen mot en vegg) Husk det må være litt glatt, eller snø under dekkene så de spinner. Spray på, og møkka renner, spruter av (kommer ann på hvor mye gass eller om du har en kompis som sitter å styrer med pedala :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Er det Spania-turen du bekymrer deg for Håkon? ;) Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 føre var vett u... ser ut til å ta litt mere tid en planlagt før jeg får reist.. nå er det snart snø i spania å....haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg