Blueboy Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Hvilke høydejusterbare senkesett vil dere anbefale og ikkje anbefale??!! pris,kvalitet osv... KW,Koni,H&R??? det skal monteres på ein audi a3 1,8t. Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Kw og Koni er stort sett brukt sammen. Har H&R på min en Bora 1,6. Begge typene skal være veldig bra, brukt en del i bilsport. Sett mange tyske og engelske biler med de merkene så tror det er det samme hvem du bruker, men Kw, Koni er justerbare i trykk oxo, H&R har ikke alltid hatt det, mn har kommet med det nå. Mn vet ikke om de har fått det til alle merker. Tror H&R settet å min kosta 11500,- fra Powerzone. Norsk bildelsenter selger Kw, Koni. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Jeg har KW på min. Kosta vel ca 12000,-. Veldig godt fornøyd med mitt. Kan justeres i høyde men ikke i styrke. Men er bra fornøyd med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Jeg kjører Weitec på min. Er knallfornøyd, og betalte ca. 7500kr levert på døren fra tyskland. Justerbar i høyde og hardhet. :cool: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by LupoB0Y Jeg kjører Weitec på min. Er knallfornøyd, og betalte ca. 7500kr levert på døren fra tyskland. Justerbar i høyde og hardhet. :cool: FK også bruker koni innsatser... Lupoboy:bestillte du selv da eller?Skal ha ett til poloen men betaler ikke 12000 for at det skal stå KW på det... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by nitewlkr FK også bruker koni innsatser... Lupoboy:bestillte du selv da eller?Skal ha ett til poloen men betaler ikke 12000 for at det skal stå KW på det... Weitec bruker KW innsatser.. stusset litt over det da jeg satte dem på. Bestillte fra http://www.dts-tuning.de Tok 2 uker, så kom de levert med budbil på døren. :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Jeg har H &R justerbart på min golf. Kosta 11900,- Jeg er veldig fornøyd Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by LupoB0Y Weitec bruker KW innsatser.. stusset litt over det da jeg satte dem på. Bestillte fra http://www.dts-tuning.de Tok 2 uker, så kom de levert med budbil på døren. :) KW innsatser ?? Huh ? Nå tror tror jeg du rører litt her. KW bruker Koni og AL-KO insatser på henholdsvis variant 2 og variant 1. På variant 3 hevder de å bruke en egenutviklet demperinsats. Siden Weitec markedsfører seg som ett rimeligere alternativ enn KW så sitter det i det minste ikke variant 3 insatsene i disse, da gjenstår det i så fall AL-KO og Koni. Nå kjenner jeg ikke Weitec eller produktene deres, men kan du ikke sjekke det der engang til. Jeg synes det høres litt merkelig ut. Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by Gringo KW innsatser ?? Huh ? Nå tror tror jeg du rører litt her. KW bruker Koni og AL-KO insatser på henholdsvis variant 2 og variant 1. På variant 3 hevder de å bruke en egenutviklet demperinsats. Siden Weitec markedsfører seg som ett rimeligere alternativ enn KW så sitter det i det minste ikke variant 3 insatsene i disse, da gjenstår det i så fall AL-KO og Koni. Nå kjenner jeg ikke Weitec eller produktene deres, men kan du ikke sjekke det der engang til. Jeg synes det høres litt merkelig ut. Var derfor jeg stusset litt.. KW bruker Koni på sine variant 2 har jeg hørt. Men jeg er bombesikker på at KW logoen.. eller det sto KW med samme font som de bruker på selve innsatsen.. Kan prøve å få tatt et bilde av det, hvis man kan se det når de står på bilen. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Oktober 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by LupoB0Y Jeg kjører Weitec på min. Er knallfornøyd, og betalte ca. 7500kr levert på døren fra tyskland. Justerbar i høyde og hardhet. :cool: Så du vil anbefale weitec LupoBOY?? Hvor bestillte du fra? Noen andre som har erfaringer med dette merket?? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2002 Originally posted by Blueboy Så du vil anbefale weitec LupoBOY?? Hvor bestillte du fra? Noen andre som har erfaringer med dette merket?? Vel.. Jeg har kjørt med det meste av senkesett, og det er ingen merkbar forskjell på KW og Weitec. Dette er de eneste gewindefahrwerke jeg har prøvd. Og la meg si det sånn: jeg skal aldri kjøre på noe annet. Hvis man ikke får gewinde til de neste bilene jeg skal kjøpe, så velger jeg andre biler ;) Jeg hadde aldri hørt om Weitec før jeg kjøpte det, så det var jo et sjansespill. Tror jeg regnet ut at weitec var 3000kr billigere enn tilsvarende KW.. og det er penger man kan bruke på annet stæsj til bilen. Bestillte som sagt på http://www.dts-tuning.de , og betalte med VISA.. sendte en forespørsel først, og de beklaget at det kom til å ta litt lengre tid, fordi de hadde ikke min modell på inne. Derfor ble de laget på fabrikk, shippet og etter 2.5 uke kom de levert på døren. Fikk ettersendt regning på toll og avgifter. Totalt inkl. alt: 7500kr. Er storfornøyd etter sommersesongen, og nå får vi se i vinter hvordan demperne holder mål. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Grunnet til at det står KW på Weitec kan ha noe med at de har samme eier........ De ble slått sammen for ca et eller to årsiden rundt årskiftet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Polo Classic Grunnet til at det står KW på Weitec kan ha noe med at de har samme eier........ De ble slått sammen for ca et eller to årsiden rundt årskiftet Aha, det forklarer nok saken. :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Et par ting jeg har lurt på.. Må man justere chamber vinkelen for hver gang man justerer høyden på et justerbart senkesett eller er det en fiks løsning der? Når man har det på det høyeste, er den tilnermet orginal høyde da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Må ikke justere camber når man endrer høyde og på toppen så tror jeg den ligger 20-30mm under orginal høyde. Dette er spesifisert på de forskjellige settene f.eks står det 30-90mm VA og 20-80mm HA (VA foran HA bak) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg